logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: NEW MEDIA
Liczba odnalezionych rekordów: 27



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/27
AUTORZY: Jan Kreft.
TYTUŁ: Media a ekonomia uwagi
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The media and economy of attention
ŹRÓDŁO: Studia Medioznawcze. - 2009, nr 3 (38), s. [142]-151
p-ISSN: 1641-0920

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ekonomia uwagi
  • nowe media
  • dziennikarstwo

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • economy of attention
  • new media
  • journalism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/27
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nowe media a kompetencje medialne studentów pedagogiki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: New media versus media competence of education students
    ŹRÓDŁO: W: Język - komunikacja - media - edukacja / red. Bronisław Siemieniecki, Tadeusz Lewowicki.
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [239]-250
    ISBN: 978-83-7611-684-6
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • przekaz medialny
  • kompetencje medialne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • media materials
  • media competence

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/27
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dziennikarz obywatelski, czyli kto?
    ŹRÓDŁO: W: Oblicza nowych mediów / pod red. Agnieszki Ogonowskiej.
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza Text, 2011.
    SERIA: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, 76
    OPIS FIZYCZNY: S. 124-137.
    ISBN: 978-83-60560-68-6
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • dziennikarstwo obywatelskie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • citizen journalism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/27
    AUTORZY: Arkadiusz Peisert, Krzysztof Stachura.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Partycypacja jako wynik rozwoju technik komunikowania i zmian charakteru sfery publicznej
    ŹRÓDŁO: W: Partycypacja publiczna : o uczestnictwie obywateli w życiu wspólnoty lokalnej / pod red. Anny Olech
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Instytut Spraw Publicznych, cop. 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. 45-60
    ISBN: 978-83-7689-070-8
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 192-209
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • internet
  • Jürgen Habermas
  • public debate
  • public sphere
  • civil society
  • public opinion

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/27
    AUTORZY: Natalia Pater-Ejgierd, Małgorzata Karczmarzyk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strona internetowa muzeum dla dzieci jako miejsce spotkania tradycji z nowoczesnością
    ŹRÓDŁO: W: Sztuka dla dziecka : tradycja we współczesności : praca zbiorowa / pod red. Grzegorza Leszczyńskiego ; współpr. Hanna Gawrońska
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Centrum Sztuki Dziecka, 2011
    SERIA: Seria Wydawnictw Naukowych Biennale Sztuki dla Dziecka
    OPIS FIZYCZNY: S. 251-264
    ISBN: 978-83-60557-45-7
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • virtual museum
  • new media
  • internet
  • tradition
  • virtual gallery for children

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/27
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Towards a strategy for the use of social media by Polish companies
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [331]-339
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • komunikacja
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • strategia
  • firmy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • communications
  • new media
  • social networking
  • strategy
  • business

    7/27
    AUTORZY: Monika Woźniak, Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Social media - phenomenon of convergence and business aspects of the economic organizations
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media społecznościowe - zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [427]-438
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • konwergencja
  • komercjalizacja
  • komunikacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • new media
  • social networking
  • convergence
  • commercialization
  • communication

    8/27
    AUTORZY: Piotr Prósinowski.
    TYTUŁ: Sumienie graczy: podejmowanie decyzji w fabularnych grach komputerowych w kontekście socjalizacji i wrażliwości społecznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Gamers' remorse: decision making in story-oriented video games in the context of socialization and social awareness
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 83-100
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • game studies
  • pedagogika
  • socjalizacja
  • nowe media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • games studies
  • pedagogy
  • socialization
  • new media

    9/27
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Witamy w świecie marek! O zmieniającej się funkcji dziecka jako odbiorcy reklamy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Welcome to brands world! On emering child - advertisement consumer function
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 1] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [351]-360
    ISBN: 978-83-61991-35-9
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • adresat
  • lalka Barbie
  • komunikacja
  • nowe media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertisement
  • Barbie doll
  • communication
  • new media
  • consumer

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/27
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Attention crash
    ŹRÓDŁO: W: Encyclopedia of social media and politics / ed. by Kerric Harvey
    ADRES WYDAWNICZY: Thousand Oaks, CA : SAGE Publications, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 89-90
    ISBN: 978-1-4522-4471-6
    ISBN: 978-1-4522-4472-3 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • overload
  • social media
  • information source
  • e-mail
  • media
  • new media
  • media use

    DOI:
    11/27
    AUTORZY: Anna Fornalska, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: New media in marketing communications of automotive dealers on Polish market
    ŹRÓDŁO: W: Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry : conference proceeding / by Christian Stadlmann and Gian Luca Gregori
    ADRES WYDAWNICZY: Ancona : Management Department, Economics Faculty "Giorgio Fuà", Università Politecnica delle Marche, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 24-31
    ISBN: 978-88-907795-9-6
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: International Conference of DNDS Project - Developing New Distribution Skills
    Miejsce konferencji: Ancona
    Kraj: IT
    Od dnia: 2014.09.11
    Do dnia: 2014.09.12
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • social media
  • integrated marketing communication
  • automotive market in Poland

    Adres url:
    12/27
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rola nowych mediów w wyborach samorządowych 2010 roku w Trójmieście
    ŹRÓDŁO: W: Nowe media : między dziennikarstwem obywatelskim a polityką / pod red. Marka Jezińskiego, Aleksandry Sekleckiej, Łukasza Wojtkowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [193]-210
    ISBN: 978-83-231-3137-3
    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • political communication
  • local government elections
  • communication strategies

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/27
    AUTORZY: Alicja Zbierzchowska, Małgorzata Karczmarzyk.
    TYTUŁ: Wizerunek ojca i dziecka w neomediach : analiza wybranych, polskich forów internetowych dla rodziców
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image of father and child in new media : the analysis of selected Polish Internet forums for parents
    ŹRÓDŁO: Studia nad Rodziną. - 2014, R. 18, nr 2, s. [287]-302
    p-ISSN: 1429-2416

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ojcostwo
  • opieka nad dzieckiem
  • nowe media
  • fora internetowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • fatherhood
  • care of children
  • new media
  • internet forums

    14/27
    AUTORZY: Bartosz Atroszko.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Do young people trust Wikipedia?
    ŹRÓDŁO: W: The 4rd Electronic International Interdisciplinary Conference EIIC 2015, Slovak Republic, 11-14 August 2015 : proceedings, [dokument elektroniczny] / eds. Michal Mokrys, Stefan Badura
    ADRES WYDAWNICZY: Zilina : EDIS - Publishing Institution of the University of Zilina, 2015
    SERIA: Proceedings in Electronic International Interdisciplinary Conference, 1338-7871, vol. 4
    OPIS FIZYCZNY: S. 109-114
    ISBN: 978-80-554-1090-6
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    UWAGI: http://www.eiic.cz/archive/?vid=1&aid=2&kid=20401-485 [dostęp 25.09.2015]
    Tytuł-nazwa konferencji: 4rd Electronic International Interdisciplinary Conference EIIC 2015
    Organizator konferencji: EIIC 2015
    Miejsce konferencji: Zilina
    Kraj: SK
    Od dnia: 2015.08.11
    Do dnia: 2015.08.14
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Wikipedia
  • Open Educational Resources
  • new media

    Adres url:
    DOI:
    15/27
    AUTORZY: Danuta Ropel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Interakcja marki i odbiorców. Marketing LEGO w dobie nowych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interaction of brand and audience. LEGO marketing in the age of new media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 119-[130]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • marka
  • reklama
  • marketing
  • interakcja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • brand
  • advertising
  • marketing
  • interaction

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/27
    AUTORZY: Maria Groenwald.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nauczyciel geografii w świecie nowych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Geography teacher in the world of new media
    ŹRÓDŁO: W: Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu geograficznym : założenia teoretyczne, diagnoza, wykorzystania / [red. tomu Adam Hibszer, Elżbieta Szkurłat]
    ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Komisja Edukacji Geograficznej PTG ; Wydział Nauk Geograficznych UŁ, 2015
    SERIA: Prace Komisji Edukacji Geograficznej Polskiego Towarzystwa Geograficznego, t. 4
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-25
    ISBN: 978-83-934983-1-4
    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • edukacja geograficzna
  • nauczyciel w sytuacji granicznej

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • geography education
  • teacher in borderline situation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/27
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nowe media w marketingu terytorialnym na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: New media in territorial marketing (activity of Gdansk Convention Bureau example)
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 315-[329]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • nowe media
  • przemysł spotkań
  • convention bureau

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • new media
  • meeting industry
  • convention bureau

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/27
    AUTORZY: Monika Szeligowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pasywnym odbiorcom mówimy "nie!". O przemianie monologu reklamowego w dialog z konsumentem w obrębie starych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: We say "no" to passive consumers! About transformation of advertising monologue into dialogue with a consumer in the area of the old media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 101-[117]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • interaktywność
  • reklama
  • odbiorca
  • nowe media
  • konwergencja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interactivity
  • advertisement
  • consumer
  • new media
  • convergence

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    19/27
    AUTORZY: Zbigniew Treppa.
    TYTUŁ: Tyrania obrazu czy teologia cierpienia. Kampanie antyaborcyjne w przestrzeni publicznej
    ŹRÓDŁO: Więź. - 2015, R. 58, nr 2, s. 191-199
    p-ISSN: 0511-9405

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • visualisation
  • art of persuasion
  • trustworthiness
  • new media
  • spiritual perspective

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/27
    AUTORZY: Maria Groenwald.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Akademičeskij učitel' v mire novyh media
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Academic teacher in the world of new media
    ŹRÓDŁO: W: Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy : materialy IX Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii : Moskva, RUDN, 21-22 aprelâ 2016 g. : v dvuh častâh, č. 1 / [nauč. red. V. I. Kazarenkov, M. A. Rušina]
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 92-99
    ISBN: 978-5-209-07225-6 (č. 1)
    ISBN: 978-5-209-07224-9
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: IX Meždunarodnaâ naučno-praktičeskoj konferenciâ "Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy"
    Miejsce konferencji: Moskva
    Kraj: RU
    Od dnia: 2016.04.21
    Do dnia: 2016.04.22
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • academic teacher
  • students
  • 'digital natives'
  • 'digital immigrants'

    21/27
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: New media in event marketing
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Nowe media w event marketingu
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 179-194
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • event marketing
  • nowe media
  • komunikacja marketingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • event marketing
  • new media
  • marketing communications

    22/27
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Polska Akcja Humanitarna - lider społeczny na portalu społecznościowym Facebook
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish Humanitarian Organization - the social leader at Facebook
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 4, s. 227-239
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/4-2016/art/9228/ [dostęp 13.06.2017]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • new media
  • social media
  • non-governmental organization

    Adres url:
    DOI:
    23/27
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Potencjał gier wideo: o nadawaniu znaczeń, dyskusji, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The potential of video games: giving meanings to phenomena, inculturation and literary development of young gamers
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2017, T. 14, s. 91-101
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziecko
  • gry wideo
  • game studies
  • edukacja
  • nowe media
  • ludologia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • child
  • video games
  • game studies
  • education
  • new media
  • ludology

    Adres url:
    24/27
    AUTORZY: Katarzyna Kamińska-Korolczuk.
    TYTUŁ: The internet, social media, attractiveness of the message and electoral participation - dependencies and forecasts for the future
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Internet, media społecznościowe, atrakcyjność przekazu i udział w wyborach - zależności i prognozy na przyszłość
    ŹRÓDŁO: Kognitywistyka i Media w Edukacji. - 2017, nr 2, s. 35-51
    p-ISSN: 1643-6938

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Internet
  • nowe media
  • partycypacja wyborcza
  • teoria gratyfikacji
  • aktywność społeczno-polityczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • internet
  • new media
  • electoral participation
  • gratification theory
  • socio-political activity

    Adres url:
    25/27
    AUTORZY: Maciej Dębski.
    TYTUŁ: Fonolandia : jak odpowiedzialnie i bezpiecznie korzystać z urządzeń cyfrowych : poradnik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Fundacja Dbam o Mój Z@sięg : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2018
    OPIS FIZYCZNY: 131, [1] s., 30 cm
    ISBN: 978-83-950162-5-7
    ISBN: 978-83-7489-747-1
    Typ publikacji: POD
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cyberbullying
  • phonoholism
  • Internet addiction
  • new social problems
  • new media
  • information society
  • network security
  • personal hygiene
  • modeling attitudes in the use of digital media
  • psychological well-being
  • relations
  • protective factors
  • risk factors

    26/27
    AUTORZY: Joanna Gonia-Sikora, Ewa Zajkowska, Maciej Dębski.
    TYTUŁ: Fonolandia : przewodnik nie tylko dla nauczycieli: klasy 1-3
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Fundacja Dbam o Mój Z@sięg : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2018
    OPIS FIZYCZNY: 55, [1] s., 30 cm
    ISBN: 978-83-950162-3-3
    ISBN: 978-83-7489-744-0
    Typ publikacji: POD
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cyberbullying
  • phonoholism
  • Internet addiction
  • new social problems
  • new media
  • information society
  • network security
  • personal hygiene
  • modeling attitudes in the use of digital media
  • psychological well-being
  • relations
  • protective factors
  • risk factors

    27/27
    AUTORZY: Magdalena Izabella Sacha.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Gduńsk - "środek właściwy". Medialny spór o stolicę Kaszub
    ŹRÓDŁO: W: Gedania Cassubia - kaszubskość Gdańska / red. Miłosława Borzyszkowska-Szewczyk, Cezary Obracht-Prondzyński
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Instytut Kaszubski, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 179-202
    ISBN: 978-83-65826-15-2
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Gdańsk as a capital city of Kassubia
  • new media
  • conflict city versus subregion
  • semiotic meaning of public road signs

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego