logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: OBJECTIVITY AND JUSTICE AS DISCURSIVE CATEGORIES OF SCHOOL ASSESSMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Obiektywizm i sprawiedliwość - (nie)wygodne kategorie nauczycielskiego oceniania
ŹRÓDŁO: W: Sprawcy i/lub ofiary działań pozornych w edukacji szkolnej / red. nauk. Maria Dudzikowa, Karina Kanasiecka-Falbierska
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2013
OPIS FIZYCZNY: S. 255-272
ISBN: 978-83-7850-173-2
ISBN: 978-83-7850-174-9
UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [448]-480
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • objectivity and justice as discursive categories of school assessment
  • social and axiological aspects of school assessment
  • concept of pretence in education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego