logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ONLINE GAMES
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Tomasz Bieliński.
TYTUŁ: Chinese video game market as an opportunity for Polish game producers
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Chiński rynek gier komputerowych jako możliwość rozwoju dla polskich producentów gier komputerowych
ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej. - 2013, nr 32, s. 25-39
p-ISSN: 2300-6102

UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • China
  • video games
  • online games
  • mobile games
  • internet
  • barriers of entry

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego