logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: OPACITY OF PRACTICES
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ: Koncepcja walidacji efektów uczenia się : obszary pedagogicznych redukcji i ich (nie)zamierzonych skutków
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Concept of learning outcomes validation : areas of pedagogical reduction and their (un)intended effects
ŹRÓDŁO: Rocznik Andragogiczny. - 2016, T. 23, s. 169-198
p-ISSN: 1429-186X
e-ISSN: 2391-7571

UWAGI: Bibliogr. 66 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • walidacja efektów uczenia się
  • zintegrowany system kwalifikacji
  • polityki prostoty
  • implikacje aksjologiczne
  • zawłaszczanie dyskursu
  • nieprzejrzystość praktyk
  • rola ekspertów

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • validation of the learning outcomes
  • integrated system of qualifications
  • simplicity policies
  • axiological implications
  • appropriation of discourse
  • opacity of practices
  • role of experts

    DOI:
    2/2
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ: Nauczycielskie praktyki oceniania poza standardami
    OZNACZENIE WYDANIA: Wyd. 2
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 386 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-8095-346-8
    UWAGI: Bibliogr. s. 371-382. Indeks
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory of school assessment
  • formative and summative assessment
  • school assessment system
  • reliability and validity of assessment
  • teacher's assessment practices
  • opacity of practices

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego