logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PARADIGMATIC CHANGE IN ACADEMIC DIDACTICS
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ: O informacji zwrotnej i jej relacjach z uczeniem się. Ku dydaktycznej refleksji nad perspektywą zmiany w kształceniu akademickim w Polsce
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: On feedback and its relationship to learning. Towards didactic reflection on the perspective of change in academic education in Poland
ŹRÓDŁO: Kwartalnik Pedagogiczny. - 2018, R. 63, nr 3 (249), s. 122-137
p-ISSN: 0023-5938

UWAGI: Bibliogr.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • feedback
  • learning
  • tertiary education
  • setting learning goals
  • paradigmatic change in academic didactics

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego