logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PARENTAL IDENTITY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Maria Mendel.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Authoritative and class-sensitive parents : parental identities shaped through personal and political transitions
ŹRÓDŁO: W: Families, schools and communities : new trends for a future with equity / ed. by Maria Adelina Villas-Boas, Ramiro Marques, Pedro Silva
ADRES WYDAWNICZY: Porto : Caminhos Romanos, [2013]
OPIS FIZYCZNY: S. 31-49
ISBN: 978-989-8379-27-6
UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • parental identity
  • biography
  • political transition
  • Poland

    2/4
    AUTORZY: Maria Mendel.
    TYTUŁ: Authoritative and class-sensitive parents : parental identities shaped through personal and political transitions
    ŹRÓDŁO: International Journal about Parents in Education, [dokument elektroniczny]. - 2013, Vol. 7, no. 2, s. 91-99
    e-ISSN: 1973-3518

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    UWAGI: http://www.ernape.net/ejournal/index.php/IJPE/article/viewFile/261/185 [dostęp 17.02.2015]
    UWAGI: Tekst opublikowany również w: Families, schools and communities : new trends for a future with equity / ed. by Maria Adelina Villas-Boas, Ramiro Marques, Pedro Silva
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • parental identity
  • biography
  • political transition
  • Poland

    Adres url:
    3/4
    AUTORZY: Maria Mendel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Uczenie się rodziców, szkoła i Lifelong Learning
    ŹRÓDŁO: W: Szkoła i rodzina w środowisku lokalnym : teoria i praktyka / red. nauk. Alina Szczurek-Boruta, Barbara Chojnacka-Synaszko, Aleksandra Gancarz
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2016
    SERIA: Pedagogika Społeczna
    OPIS FIZYCZNY: S. 44-71
    ISBN: 978-83-8019-593-6
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • parental identity
  • parental education
  • school
  • lifelong learning

    4/4
    AUTORZY: Maria Mendel.
    TYTUŁ: Parental identity, governmentality and retroactive empowerment: towards a democratic school space
    ŹRÓDŁO: International Journal about Parents in Education, [dokument elektroniczny]. - 2018, Vol. 10, no. 1, s. 103-110
    e-ISSN: 1973-3518

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    UWAGI: http://www.ernape.net/ejournal/index.php/IJPE/article/view/348/265 [dostęp 15.05.2018]
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • parental identity
  • learning
  • governmentality
  • retroactive empowerment
  • democracy

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego