logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PEDAGOGIC CATEGORY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ku różnorodności w ocenianiu szkolnym. Od diagnozy do perspektyw zmiany
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Towards diversity in school assessment. From diagnosis to the perspective of change
ŹRÓDŁO: W: Wspomaganie rozwoju kompetencji diagnostycznych nauczycieli : praca zbiorowa / pod red. Bolesława Niemierki i Marii Krystyny Szmigel
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Grupa Tomami, 2018
OPIS FIZYCZNY: S. 49-62
ISBN: 978-83-63873-40-0
UWAGI: Bibliogr. 60 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: XXIV Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej - Wspomaganie rozwoju kompetencji diagnostycznych nauczycieli
Miejsce konferencji: Katowice
Kraj: PL
Od dnia: 2018.09.27
Do dnia: 2018.09.29
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school assessment
  • hybridity
  • change in assessment
  • complementarity of types of assessment
  • pedagogic category

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego