logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PEDAGOGICAL KNOWLEDGE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
TYTUŁ: Zwei Akzente im Classroom Management: Professionalität und Raum. Perspektiven für den Fremdsprachenunterricht
ŹRÓDŁO: Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht. - 2018, Jg. 23, Nr. 2, s. 37-55
p-ISSN: 1205-6545

UWAGI: Bibliogr. 92 poz.
Typ publikacji: ZAC
Język publikacji: GER
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Classroom Management
  • Classroom Leadership
  • professional development of teachers
  • teacher competence
  • pedagogical knowledge
  • foreign language lesson

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego