logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PERSONALISED EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grzegorz Grzegorczyk.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Language and dialogicality as instigators of transformative and sense making processes in personalised education
ŹRÓDŁO: W: Translatorik, Translationsdidaktik und Fremdsprachendidaktik : Herausforderungen und Perspektiven / Jolanta Hinc, Adam Jarosz, Joanna Mampe (Hrsg.)
ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main : Peter Lang, 2017
SERIA: Schriften zur Diachronen und Synchronen Linguistik, 2191-8856, Bd. 18
OPIS FIZYCZNY: S. 121-134
ISBN: 978-3-631-73602-9
ISBN: 978-3-631-73603-6 (E-DF)
ISBN: 978-3-631-73604-3 (EPUB)
ISBN: 978-3-631-73605-0 (MOBI)
UWAGI: Bibliogr. 46 poz.
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • sense-making
  • personalised education
  • dialogicality
  • language
  • communication

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego