logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PERSONALIZED EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał, Agnieszka Dziedziczak-Foltyn.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: At students' service - tutoring and coaching as innovative methods of acdemic education in Poland
ŹRÓDŁO: W: 6th international conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona, Spain. 7th-9th of July, 2014 : conference proceedings [dokument elektroniczny / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres]
ADRES WYDAWNICZY: [S. l.] : IATED Academy, 2014
SERIA: EDULEARN14 Proceedings, 2340-1117
OPIS FIZYCZNY: S. 6057-6064
ISBN: 978-84-617-0557-3
UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
UWAGI: Płyta CD
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • coaching
  • innovative teaching methods
  • change in academic education in Poland
  • personalized education
  • devepoment
  • quality education
  • higher education efficacy

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    2/4
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: Edukacja spersonalizowana w uniwersytecie : ideologia - instytucja - dydaktyka - tutor
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: 266 s., il., 21 cm
    ISBN: 978-83-65148-86-5
    UWAGI: Bibliogr. s. 253-263
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • academic tutoring
  • personalized education
  • university education
  • quality teaching
  • ideology
  • learning organization
  • didactics
  • tutor

    3/4
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring akademicki - pomiędzy epistemą a doxą. Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego
    ŹRÓDŁO: W: Tutoring : teoria, praktyka, studia przypadków / red. nauk. Piotr Czekierda, Bartosz Fingas, Marcin Szala
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-145
    ISBN: 978-83-8124-969-0
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • personalized education
  • philosophy of a dialogue
  • theories of education

    4/4
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego - w trosce o jakość w ilości
    ŹRÓDŁO: W: Tutoring : teoria, praktyka, studia przypadków / red. nauk. Piotr Czekierda, Bartosz Fingas, Marcin Szala
    OZNACZENIE WYDANIA: Wyd. 2
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 257-272
    ISBN: 978-83-8124-969-0
    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • personalized education
  • "IQ" Project
  • European funds

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego