logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PRICE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Robert Bęben.
TYTUŁ: Cena jako narzędzie do zdobywania przewagi konkurencyjnej na przykładzie usług finansowych.
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Price as a tool to gain a competitive advantage, on the example of financial services.
ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [25]-42.
p-ISSN: 2084-5189

UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • cena
  • polityka cenowa
  • zarządzanie marketingowe
  • czynniki konkurencyjności przedsiębiorstwa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • price
  • pricing
  • marketing management
  • factors of competitiveness of enterprises

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/4
    AUTORZY: Ewa Kucharska-Stasiak, Marek Patrycjusz Ogryzek, Dariusz Trojanowski, Elżbieta Kicka, Dominika Dullek, Emilia Norkowska.
    TYTUŁ: Mieszkanie - wartość - cena : wybrane zagadnienia z wyceny nieruchomości mieszkaniowych, [dokument elektroniczny] : praca zbiorowa
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Texter, 2014
    OPIS FIZYCZNY: 161 s.
    ISBN: 978-83-7790-524-1
    UWAGI: Bibliogr. przy rozdz.
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • real estate valuation
  • value
  • price
  • apartments market

    3/4
    AUTORZY: Dariusz Tłoczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Cena funkcjonowania systemu airport links w Polsce w świetle przeprowadzonych badań
    ŹRÓDŁO: W: Zintegrowany transport publiczny w obsłudze miast i regionów : X konferencja naukowo-techniczna PublicTrans 2015, Zakopane, 21-23.10.2015
    ADRES WYDAWNICZY: Radom : Wydawnictwo Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - PIB, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-139
    ISBN: 978-83-7789-384-5
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • air transport
  • Airport Links
  • price
  • Poland

    4/4
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Postrzeganie przez konsumentów seniorów cenowej wartości w procesie akceptacji i użytkowania nowego produktu technologicznego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Perceived price value by elderly consumers in the process of acceptance and use of new technological product
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2016, R. 23, nr 11, s. 27-35
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • cena
  • wartość
  • wartość cenowa
  • postrzeganie wartości cenowej
  • konsument senior
  • konsument 60+
  • nowy produkt technologiczny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • price
  • value
  • price value
  • perceiving price value
  • elderly consumers
  • consumers 60+
  • new technological product

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego