logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PRIVATE LESSONS
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
TYTUŁ: Walka o testo-maniakalne przetrwanie, czyli po co i czego uczą się przyszli polscy nauczyciele?
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The fight for "test-maniacal" survival - how and for what the Polish pre-serviced school teachers are educated?
ŹRÓDŁO: Rocznik Pedagogiczny. - 2017, T. 40, s. 71-87
p-ISSN: 0137-9585

UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 13.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • edukacja nauczycieli
  • kwalifikacje nauczycieli
  • PISA
  • korepetycje
  • program nauczania
  • biurokracja oświatowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher education
  • teachers' qualifications
  • PISA
  • private lessons
  • curriculum
  • language of curriculum
  • educational bureaucracy

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego