logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PRODUCT INNOVATION
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Sylwia Badowska.
TYTUŁ: Komunikacja marketingowa innowacji produktowych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing communications of product innovations
ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 4, s. [23]-30
p-ISSN: 1231-7853

UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
UWAGI: Artykuł na CD
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja marketingowa
  • innowacje
  • innowacje produktowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communications
  • innovation
  • product innovation

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Współpraca przedsiębiorstw z jednostkami badawczo-rozwojowymi w tworzeniu i rozwoju innowacji produktowych w sektorze spożywczym w województwie pomorskim
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Cooperation of enterprises with R&D units in creating and developing product innovation in Pomeranian food processing sector
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2014, R. 12, nr 2, s. 35-53
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • innowacje produktowe
  • transfer technologii
  • współpraca biznesu i nauki
  • sieci

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • product innovation
  • technology transfer
  • cooperation between business and science
  • network

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Zamojska, Anna Rogala.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Impact of performance expectancy and effort expectancy on the elderly consumers' behaviour regarding acceptance and use of technological products : an empirical research in Poland
    ŹRÓDŁO: W: Smart and Efficient Economy: Preparation for the Future Innovative Economy : 21st International Scientific Conference Economics and Management : May 19-20, 2016, Brno, Czech Republic : proceeding of selected papers / ed. by Iveta Simberova, Ondej Zizlavsky and Frantisek Milichovsky
    ADRES WYDAWNICZY: Brno : Brno University of Technology, Faculty of Business and Management, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 174-181
    ISBN: 978-80-214-5413-2
    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 21st International Scientific Conference Economics and Management Smart and Efficient Economy : Preparation for the Future Innovative Economy (ICEM 2016)
    Miejsce konferencji: Brno
    Kraj: CZ
    Od dnia: 2016.05.19
    Do dnia: 2016.05.20
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • elderly consumer
  • product innovation
  • consumer innovativeness
  • performance expectancy
  • efforts expectancy
  • attitudes towards innovation

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego