logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PROMOTION
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/9
AUTORZY: Anna Maria Zawadzka, Joanna Rybarczyk-Adamska, Anna Dedelis.
TYTUŁ: Jak promocyjne i prewencyjne ukierunkowanie samoregulacyjne wiąże się z ważnością cech i intencją zakupu produktu? Ukierunkowanie samoregulacyjne - ocena - intencja
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: How is promotion-focused and prevention-focused self-regulation linked with the importance of product attributes and purchase intention?
ŹRÓDŁO: Roczniki Psychologiczne. - 2012, T. 15, nr 2, s. [31]-53
p-ISSN: 1507-7888

UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • preferencje konsumenckie
  • samoregulacja
  • prewencja
  • promocja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer preferences
  • self-regulation
  • prevention
  • promotion

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/9
    AUTORZY: Danuta Rucińska, Jacek Kotarbiński.
    TYTUŁ: Marketingowe aspekty oddziaływania na współczesny rynek pasażerskich usług lotniczych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Some aspects of the marketing influence on the modern passengers air services market
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2013, nr 48, s. [45]-57
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Problemy funkcjonowania europejskiego transportu w XXI wieku
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • rynek pasażerskich usług lotniczych
  • promocja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competitiveness
  • passengers air transport market
  • promotion

    Adres url:
    3/9
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kampanie społeczne promujące region realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie Urzędu Miasta Elbląg
    ŹRÓDŁO: W: Doświadczenia i perspektywy rozwoju samorządu terytorialnego i zawodowego / red. nauk. Paweł Antkowiak
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014
    SERIA: Polska i Europa Wobec Wyzwań Współczesnego Świata
    OPIS FIZYCZNY: S. [148]-163
    ISBN: 978-83-7780-896-2
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social advertising
  • local government
  • promotion of the region
  • promotion
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/9
    AUTORZY: Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Promocja przedsiębiorstw i regionów w strefie małego ruchu granicznego między Rzecząpospolitą Polską a obwodem kaliningradzkim Federacji Rosyjskiej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Promotion of the enterprises and regions in local border traffic between the Republic of Poland and the Russian Federation's Kaliningrad Oblast
    ŹRÓDŁO: W: Ekonomia w ujęciu globalnym, regionalnym i lokalnym / red. Anna Krzysztofek, Arkadiusz Przybyłka
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : AT Wydawnictwo, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 169-175
    ISBN: 978-83-63910-25-9
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mały ruch graniczny
  • promocja
  • marketing

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • local border traffic
  • promotion
  • marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/9
    AUTORZY: Delia Bar-Kołelis, Bogusław Gosz, Tomasz Wiskulski.
    TYTUŁ: Promotion of host cities of EURO 2012 : case study Warsaw and Poznan
    ŹRÓDŁO: Journal of Geography, Politics and Society. - 2014, R. 4, no. 1, s. 43-52
    p-ISSN: 2084-0497

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Euro 2012
  • UEFA
  • promotion
  • football
  • promotional campaign
  • target

    6/9
    AUTORZY: Marcin Wołek, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Promotion of trolleybus as a means of public transport : the case of cities participating in trolley project
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Promocja trolejbusu jako środka transportu publicznego na przykładzie miast uczestniczących w projekcie Trolley
    ŹRÓDŁO: Logistyka (dodatek na CD Logistyka-nauka) , [dokument elektroniczny]. - 2014, nr 4, s. 3413-3423CD nr 3
    p-ISSN: 1231-5478

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public transport
  • trolleybus
  • promotion
  • Trolley Project

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/9
    AUTORZY: Beata Jędrzejczak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Moda czy konieczność? Leksykalne trendy w sloganach reklamowych polskich marek terytorialnych
    ŹRÓDŁO: W: Kulturowy obraz mód społecznych / pod red. Jolanty Bujak-Lechowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 263-275
    ISBN: 978-83-7867-261-6
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • slogan
  • territorial brand
  • lexicon
  • semantic shades
  • promotion

    8/9
    AUTORZY: Anna Lusińska, Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Promocja Polski i kultury polskiej za granicą w programie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The promotion of Poland nad Polish culture abroad in the program of the Ministry of Culture and National Heritage
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 1 (2), s. 77-91
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • promocja
  • kultura
  • promocja kultury polskiej
  • międzynarodowa promocja kultury polskiej

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • promotion
  • culture
  • promotion of the Polish culture
  • international promotion of the Polish culture

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    9/9
    AUTORZY: Hubert Kołodziejski, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Promocja transportu miejskiego na przykładzie Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Promotion of urban transport on the example of the Gdańsk Bay Public Transport Metropolitan Union
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2017, nr 75, s. 153-163
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Ekonomika transportu i rynek usług transportowych
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • promocja
  • instrumenty promocji
  • transport miejski
  • organizator transportu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • promotion
  • promotion instruments
  • public transport
  • public transport organizing board

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego