logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PUBLIC RELATIONS
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/7
AUTORZY: Anna Lusińska.
TYTUŁ: Opowiadanie obrazem w reklamie społecznej. Reklama społeczna w konstruowaniu zmiany - nowej świadomości społecznej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Telling stories through images in social advertising : social advertising in constructing change, or new social consciousness
ŹRÓDŁO: Studia Pragmalingwistyczne. - 2011, R. 3, s. [409]-431
p-ISSN: 2080-5853

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • reklama społeczna
  • reklama szokująca
  • komunikowanie publiczne
  • komunikowanie społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • social advertising
  • public relations
  • constructing social change

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/7
    AUTORZY: Elżbieta Kolasińska.
    TYTUŁ: Społeczna odpowiedzialność organizacji w praktyce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social responsibility of an organization in practice
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2011, nr 156, s. [231]-239
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Społeczna odpowiedzialność organizacji : metodyka, narzędzia, ocena
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • odpowiedzialność
  • organizacja
  • praktyka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social responsibility
  • organization
  • stakeholders
  • public relations

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/7
    TYTUŁ: Maski dziennikarstwa : księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu / pod red. nauk. Anny Kalinowskiej-Żeleźnik, Anny Lusińskiej, Jolanty Maćkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2012
    OPIS FIZYCZNY: 354, [4] s., il., 21 cm
    ISBN: 978-83-7823-099-1
    UWAGI: Bibliogr. przy pracach
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • public relations
  • political and public communication
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/7
    AUTORZY: Dariusz Tłoczyński.
    TYTUŁ: Budowanie wizerunku przedsiębiorstw lotniczych za pomocą public relations
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The development of image of air transport companies for public relations
    ŹRÓDŁO: Logistyka (dodatek na CD Logistyka-nauka) , [dokument elektroniczny]. - 2014, nr 6, s. 10630-10640DVD nr 3
    p-ISSN: 1231-5478

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • aviation
  • air transport market
  • public relations

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/7
    AUTORZY: Kamila Wardyn.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Przyszłość public relations w kontekście rozwoju mediów społecznościowych
    NAZWA KONFERENCJI: V Ogólnopolska Konferencja Metodologiczna Medioznawców Internetowość mediów masowych w czasach mediamorfoz, cyfryzacji i konwergencji - nowa ekologia mediów
    MIEJSCE: Warszawa, 20-21 listopada 2014
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Fundacja na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego ; Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public relations
  • social media
  • marketing communications

    6/7
    AUTORZY: Wojciech Gustowski, Jolanta Laskowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The misrepresentation of the concept of media sponsorship as present in the Polish publishing market
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wypaczenie idei patronatu medialnego na przykładzie rynku wydawniczego w Polsce
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 417-[428]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • patronat medialny
  • komunikacja marketingowa
  • rynek wydawniczy
  • public relations
  • książki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media sponsorship
  • marketing communication
  • Polish publishing market
  • public relations
  • books

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/7
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wizerunek firm budujących i użytkujących parki wiatrowe na polskim rynku w mediach regionalnych na przykładzie Eco-Wind Construction S.A.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image builders nad users of wind parks on the Polish market in regional media as an example Eco-Wind Construction S.A.
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 309-328
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr.40 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wizerunek
  • public relations
  • parki wiatrowe
  • media regionalne
  • komunikacja społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • image
  • public relations
  • wind parks
  • regional media
  • social communication

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego