logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: QUALITY EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Grzegorz Bucior.
TYTUŁ: Wymagania dotyczące prac magisterskich w Katedrze Rachunkowości Uniwersytetu Gdańskiego
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Requirements addressed to master's thesis at the Department Accounting University of Gdańsk
ŹRÓDŁO: Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica. - 2011, 63, s. 23-29
p-ISSN: 2081-0644
e-ISSN: 2300-5386

UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ocena studentów
  • praca magisterska
  • rachunkowość
  • jakość kształcenia
  • standardy
  • szkolnictwo wyższe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • master's thesis
  • students marking
  • accounting
  • quality education
  • standards
  • higher education

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/4
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał, Agnieszka Dziedziczak-Foltyn.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: At students' service - tutoring and coaching as innovative methods of acdemic education in Poland
    ŹRÓDŁO: W: 6th international conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona, Spain. 7th-9th of July, 2014 : conference proceedings [dokument elektroniczny / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres]
    ADRES WYDAWNICZY: [S. l.] : IATED Academy, 2014
    SERIA: EDULEARN14 Proceedings, 2340-1117
    OPIS FIZYCZNY: S. 6057-6064
    ISBN: 978-84-617-0557-3
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    UWAGI: Płyta CD
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • coaching
  • innovative teaching methods
  • change in academic education in Poland
  • personalized education
  • devepoment
  • quality education
  • higher education efficacy

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    3/4
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ: Międzywydziałowy semestr PBL (Problem Based Learning) - innowacyjna praktyka dydaktyczna w ramach projektu Centrum Tutorów Uniwersytetu Gdańskiego
    ŹRÓDŁO: Tutoring Gedanensis, [dokument elektroniczny]. - 2018, Vol. 3 (2), s. 13-19
    TRYB DOSTĘPU: http://www.tutee.ug.edu.pl/wp-content/uploads/2017/02/Tutoring-Gedanensis-Czasopismo-Tutees-i-Tutor%C3%B3w-vol.32-09_10_2018.pdf [dostęp 13.11.2018]
    e-ISSN: 2451-1862

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Project Based Learning
  • współpraca
  • jakość kształcenia
  • kultura akademicka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Project Based Learning
  • academic tutoring
  • teacher-student collaboration
  • quality education
  • academic culture
  • stakeholders

    Adres url:
    4/4
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał, Marcin (admin.) Zieliński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nauczyciele nauczycielom: Centrum Tutorów, Laboratorium Inicjatyw Dydaktycznych oraz Doktoratorium Uniwersytetu Gdańskiego
    ŹRÓDŁO: W: Rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich : wybrane praktyki / red. nauk. Iwona Maciejowska, Anna Sajdak-Burska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2018
    SERIA: Dydaktyka Akademicka, 4
    OPIS FIZYCZNY: S. 23-34
    ISBN: 978-83-233-4434-6
    ISBN: 978-83-233-9803-5
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher education
  • teaching skills
  • academic didactics
  • quality education
  • quality assurance in higher education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego