logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: RATING
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Łukasz Twaróg.
TYTUŁ: Ranking na premierę : 10 najciekawszych filmowych wizji zaświatów
ŹRÓDŁO: Esensja, [dokument elektroniczny]. - 2010, nr 3, s. 93
TRYB DOSTĘPU: http://esensja.pl/magazyn/2010/03/iso/08,504.html [dostęp 16.01.2012]
p-ISSN: 1641-3547

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • film
  • rating
  • hereafter
  • Hollywood
  • fantasy

    Adres url:
    2/5
    AUTORZY: Łukasz Twaróg.
    TYTUŁ: Ranking na premierę : 10 największych filmowych wizjonerów
    ŹRÓDŁO: Esensja, [dokument elektroniczny]. - 2010, nr 1, s. 149
    TRYB DOSTĘPU: http://esensja.pl/magazyn/2010/01/iso/08,518.html [dostęp 16.01.2012]
    p-ISSN: 1641-3547

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • film
  • rating
  • directors
  • visionary
  • artistic
  • Hollywood

    Adres url:
    3/5
    AUTORZY: Łukasz Twaróg.
    TYTUŁ: Ranking na premierę : 13 najbardziej niefortunnych filmowych pisarzy
    ŹRÓDŁO: Esensja, [dokument elektroniczny]. - 2010, nr 2, s. 108
    TRYB DOSTĘPU: http://esensja.pl/magazyn/2010/02/iso/08,511.html [dostęp 17.01.2012]
    p-ISSN: 1641-3547

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • film
  • rating
  • writers
  • unlucky
  • unfortunate

    Adres url:
    4/5
    AUTORZY: Błażej Lepczyński.
    TYTUŁ: Konkurencja między agencjami ratingowymi jako czynnik wzrostu znaczenia ratingu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The competition between credit rating agencies as a factor of growing importance of credit rating in value management of companies
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2016, R. 14, nr 3/2, s. 5-22
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • rating
  • konkurencja
  • Unia Europejska

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • rating
  • competition
  • European Union

    5/5
    AUTORZY: Błażej Lepczyński.
    TYTUŁ: Rating jako narzędzie oceny wiarygodności kredytowej przedsiębiorstw na polskim rynku obligacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Credit rating as a tool for creditworthiness assessment on the Polish corporate bond market
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2017, R. 15, nr 2/2, s. 61-76
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • rating
  • obligacje
  • ocena

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • rating
  • bonds
  • assessment

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego