logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: REFLECTION
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Artur Szutta.
TYTUŁ: Intuicje moralne w ujęciu Roberta Audiego
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Roberta Audi on moral intuitions
ŹRÓDŁO: Filo-Sofija. - 2014, R. 14, nr 4/II, s. 43-66
p-ISSN: 1642-3267

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • moral intuition
  • intuitionism
  • reflection
  • self-evidence
  • Robert Audi
  • William David Ross

    Adres url:
    2/3
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz.
    TYTUŁ: Reflection built on languaging as an alternative to feedback : developing procedural language awareness of the constructionist nature of knowledge and language among prospective L2 language teachers
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2014, nr 43/1, s. 67-80
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 49 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • languaging
  • refleksja
  • mikrogeneza
  • edukacja nauczyciela
  • konstrukcjonizm
  • świadomość nauczyciela

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • languaging
  • reflection
  • microgenesis
  • teacher education
  • constructionism
  • teacher awareness

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Małgorzata Lewartowska-Zychowicz.
    TYTUŁ: O wyższości umiejętności nad refleksją (w kontekście studenckich interpretacji przedmiotu pedagogiki specjalnej)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: About the superiority of skills over reflection (in the context of student interpretation of matter special pedagogy)
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2017, nr 27, s. 117-128
    p-ISSN: 2080-9476

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Budowanie wiedzy w pedagogice specjalnej / Studenci i studiowanie pedagogiki specjalnej
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • skills
  • reflection
  • implementation competences
  • interpretative competences
  • matter of special pedagogy

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego