logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: RELIABILITY AND VALIDITY OF ASSESSMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Gražina Šiling.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ocenivanie v vuzah : problemnye mesta
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Assessment in higher education : fields of issues
ŹRÓDŁO: W: Viŝa osvìta Ukraïni u kontekstì ìntegracìï do Êvropejs'kogo osvìtn'ogo prostoru = Higher education of Ukraine in the context of integration to European educational space / [vìdp. red. vip. Ì. P. Manoha]
ADRES WYDAWNICZY: [Kiïv] : Gnozis, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 399-418
ISBN: 978-966-2760-18-7(2)
UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
UWAGI: Gumanitarnij Visnik DVNZ: dodatok 1 do Vip. 5, Tom II (53)
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: RUS
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • assessment in higher education
  • systems function and individual function of assessment
  • reliability and validity of assessment
  • integration of the European Higher Education Area
  • Lifewide Lifelong Learning strategy

    2/3
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ: Pytania o ocenianie w szkole wyższej. Zarys zagadnienia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Questions on assessment in higher education. Outline of issue
    ŹRÓDŁO: Dyskursy Młodych Andragogów. - 2015, nr 16, s. [9]-22
    p-ISSN: 2084-2740

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • assessment in higher education
  • NQF
  • systems function and individual function of assessment
  • reliability and validity of assessment
  • LLL strategy

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ: Nauczycielskie praktyki oceniania poza standardami
    OZNACZENIE WYDANIA: Wyd. 2
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 386 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-8095-346-8
    UWAGI: Bibliogr. s. 371-382. Indeks
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory of school assessment
  • formative and summative assessment
  • school assessment system
  • reliability and validity of assessment
  • teacher's assessment practices
  • opacity of practices

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego