logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SCHOOL
Liczba odnalezionych rekordów: 55



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/55
AUTORZY: Iwona Janicka.
TYTUŁ: Epoka nowożytna w podręczniku Jolanty Choińskiej-Miki, Piotra Szlanty, Katarzyny Zielińskiej, Historia, część 2, liceum i technikum, zakres podstawowy, WSiP, wyd. I, 2008
ŹRÓDŁO: Prace Komisji PAU do Oceny Podręczników Szkolnych. - 2010, T. 8, s. 75-79
p-ISSN: 1733-5175

UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
UWAGI: Rec. podręcznika: Historia : podręcznik dla liceum i technikum : zakres podstawowy, cz. 2 / Jolanta Choińska-Mika, Piotr Szlanta, Katarzyna Zielińska. - Warszawa, 2008
Typ publikacji: PRE
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • history
  • textbook
  • school
  • Modern Times

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/55
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Matematyka i problem gender
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Mathematics and the gender problem
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2010, R. 6, nr 2 (12), s. [39]-52
    p-ISSN: 1734-1582

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • school
  • inequalities
  • mathematics
  • ideology

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/55
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Nauczycielskie poniżanie : szkolna przemoc wobec dziewcząt
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2011
    OPIS FIZYCZNY: 192 s., 23 cm
    ISBN: 978-83-7641-405-8
    UWAGI: Bibliogr. s. 185-192
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • hate speech
  • violence
  • gender
  • school
  • identity
  • communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/55
    AUTORZY: Jacek Bielak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Städtisch oder staatlich? Das Danziger Städtische Gymnasium in den Jahren 1835-1837
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Miejskie czy państwowe? Gdańskie Gimnazjum Akademickie z lat 1835-1837
    ŹRÓDŁO: W: Stadtkultur des späten Mittelalters und der frühen Neuzeit in Ostmitteleuropa und ihre Renaissance im 19. Jahrhundert = Kultura miast środkowo- i wschodnio-europejskich w późnym średniowieczu i renesansie oraz jej odrodzenie w XIX wieku / hrsg. von Marco Bogade
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa ; Marburg : Instytut Sztuki Polskiej Akademii Nauk : Herder-Institut, 2012
    SERIA: Das Gemeinsame Kulturerbe, Bd. 8
    OPIS FIZYCZNY: S. [229]-242
    ISBN: 978-83-63877-02-6
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: GER
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gymnasium
  • school
  • Gdańsk
  • state
  • city

    5/55
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Children within mobile technology: interacting and learning
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dzieci i mobilne technologie: interakcje i uczenie się
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 49-62
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dzieci
  • mobilne technologie
  • mobilne uczenie się
  • szkoła

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children
  • mobile technology
  • mobile learning
  • school

    6/55
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Dzieci w kulturze cyfrowej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Children within digital culture
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 23-48
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dzieci
  • szkoła
  • mobilna kultura
  • rodzina
  • cyfrowa socjalizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • children
  • school
  • mobile culture
  • family
  • digital socialization

    7/55
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Matematyczne niepowodzenia dziewcząt i mniejszości etnicznych. Przyczyny, wyjaśnienia, środki zaradcze w świetle ideologii edukacyjnych
    ŹRÓDŁO: Kultura i Edukacja. - 2013, nr 2 (95), s. [29]-55
    p-ISSN: 1230-266X

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mathematics
  • school
  • gender
  • ethnic minorities
  • social justice

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/55
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Mathematics failures in girls and ethnic minorities in the perspective of questions about ideologies in education
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2013, R. 9, nr 4, s. 15-31
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mathematics
  • school
  • gender
  • ethnic minorities
  • social justice

    Adres url:
    9/55
    AUTORZY: Lucyna Przybylska.
    TYTUŁ: Patroni miast i szkół w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Patrons of cities and schools in Poland
    ŹRÓDŁO: Język, Religia, Tożsamość. - 2013, T. 10, s. 95-110
    p-ISSN: 2083-8964

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • miasto
  • patron
  • Polska
  • szkoła

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • city
  • patron
  • Poland
  • school

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/55
    AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Praktyki studenckie : wstęp do profesjonalizmu czy rutyna od progu?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Student's practice : an entry to professionalism or routine from the outset?
    ŹRÓDŁO: W: Praktyki pedagogiczne ważnym ogniwem w procesie kształcenia nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, t. 2, Psychologiczne i pedagogiczne uwarunkowania skuteczności praktyk zawodowych / pod red. nauk. Macieja Krzemińskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Włocławek : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 19-35
    ISBN: 978-83-60607-47-3
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nauczycielska praktyka
  • praktyka studencka
  • nauczyciele
  • edukacja nauczycieli
  • rutyna zawodowa
  • szkoła

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher practice
  • student's practice
  • teachers
  • teacher's education
  • vocational routine
  • school

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/55
    AUTORZY: Maria Mendel.
    TYTUŁ: Rodzice też chodzą do szkoły : społeczna rola rodziców w systemie edukacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Auch eltern gehen zur Schule : die gesellschaftliche Rolle der Eltern im Bildungssystem
    ŹRÓDŁO: Refleksje. - 2013, nr 1, s. 8-12
    p-ISSN: 1425-5383

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    UWAGI: Tekst w wersji niem.: http://www.zcdn.edu.pl/dokumenty/refleksje/2013/Refleksje 1_2013 NIEM.pdf
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL, GER
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • parents
  • school
  • partnerships
  • education
  • citizenship

    Adres url:
    12/55
    TYTUŁ: (Anty)edukacja wczesnoszkolna / red. nauk. Dorota Klus-Stańska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2014
    OPIS FIZYCZNY: 492 s., il., 21 cm
    SERIA: Palące Problemy Edukacji i Pedagogiki
    ISBN: 978-83-7850-173-2
    ISBN: 978-83-7850-176-3
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 443-471. Indeks
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • early education
  • barriers of child's development
  • school

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/55
    AUTORZY: Sława Grzechnik.
    TYTUŁ: Dyskursywne konstruowanie wiedzy zgodnie z logiką budowania męskiego habitusu uczniów w klasie szkolnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Discursive construction of school knowledge within the logic of a male habitus
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2014, T. 11, s. 159-174
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gender
  • wiedza
  • nierówność
  • habitus
  • szkoła

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • knowledge
  • inequality
  • habitus
  • school
  • language
  • education
  • critical discourse analisis

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/55
    AUTORZY: Krzysztof Jakubiak.
    TYTUŁ: Geneza relacji i współpracy rodziny i szkoły w polskiej myśli pedagogicznej oraz praktyce edukacyjnej od XIX do połowy XX wieku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The origins of the relations and cooperation between family and school in Polish pedagogical thought and educational practice from the 19th to the mid-20th centuries
    ŹRÓDŁO: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce. - 2014, T. 34, nr 4, s. 27-[51]
    p-ISSN: 1896-2327

    UWAGI: Bibliogr. 69 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • rodzina
  • szkoła
  • środowisko wychowawcze
  • dziecko

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • family
  • school
  • educational environment
  • child

    15/55
    AUTORZY: Małgorzata Karczmarzyk.
    TYTUŁ: Gry edukacyjne w kształceniu najmłodszych jako integracja treści polonistycznych, artystycznych i matematycznych
    ŹRÓDŁO: Edukacja i Dialog. - 2014, nr 9/10, s. 75-77
    p-ISSN: 0866-952X

    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • education
  • educational game
  • abilities
  • adventures
  • didactic
  • school
  • art education
  • integration
  • children

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    16/55
    AUTORZY: Ewa Aleksandra Rozkosz, Piotr Siuda, Grzegorz Dominik Stunża, Anna Justyna Dąbrowska, Marta Klimowicz, Emanuel Kulczycki, Damian Muszyński, Renata Piotrowska, Marcin Sieńko, Krzysztof Stachura.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Information and media literacy of Polish children according to the results of "Children of the Net" and "Children of the Net 2.0" studies
    ŹRÓDŁO: W: Information literacy : lifelong learning and digital citizenship in the 21st century : Second European Conference, ECIL 2014, Dubrovnik, Croatia, October 20-23, 2014 : proceedings / Serap Kurbanoģlu [et al.] (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Cham (etc.) : Springer, 2014
    SERIA: Communications in Computer and Information Science, 1865-0929, 492
    OPIS FIZYCZNY: S. 263-273
    ISBN: 978-3-319-14135-0
    ISBN: 978-3-319-14136-7 (e-ISBN)
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • MIL competencies
  • school
  • digital literacy
  • digital natives
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    17/55
    AUTORZY: Martyna Klaus-Kowalska.
    TYTUŁ: Na drodze do męskości - chłopiec w szkole zróźnicowanej ze względu na płeć
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: On his way to manhood: boys in the single sex school
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2014, T. 11, s. 175-185
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • męskość
  • szkoła
  • tożsamość
  • edukacja zróżnicowana

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • masculinity
  • school
  • identity
  • single sex education

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    18/55
    AUTORZY: Maria Marcińczuk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ocenianie piętnujące
    ŹRÓDŁO: W: Diagnozy edukacyjne : dorobek i nowe zadania : XX Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej, Gdańsk, 18-20 września 2014 r. / pod red. Bolesława Niemierko i Marii Krystyny Szmigel
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Grupa Tomami, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 321-330
    ISBN: 978-83-63873-13-4
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: XX Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej "Diagnozy edukacyjne : dorobek i nowe zadania"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2014.09.18
    Do dnia: 2014.09.20
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • narrative story
  • assessment
  • school

    19/55
    AUTORZY: Maria Mendel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Szkoła - przestrzeń, która mówi
    ŹRÓDŁO: W: Przewrót kopernikański : oddolnie zmieniamy polską edukację / [red. Robert Firmhofer, Anna Hildebrandt]
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, 2014
    SERIA: Wolność i Solidarność, nr 53
    OPIS FIZYCZNY: S. 69-76
    ISBN: 978-83-7615-103-8
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Tytuł-nazwa konferencji: VIII Kongres Obywatelski
    Miejsce konferencji: Warszawa
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.26
    Do dnia: 2013.10.26
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • democracy
  • space
  • proxemics
  • education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/55
    AUTORZY: Bartosz Atroszko.
    TYTUŁ: Wpływ szkoły na bierność polityczną ludzi młodych w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The impact of school on political passivity of young people in Poland
    ŹRÓDŁO: Świat Idei i Polityki. - 2014, T. 13, s. 97-116
    p-ISSN: 1643-8442

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • political passivity
  • school
  • youth attitudes

    21/55
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Chłopcy - nowi opresjonowani? Zwrot w genderowych badaniach edukacyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Boys as the "new disadvantaged"? The turn in research on gender and education
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2015, nr 2 (70), s. 37-53
    p-ISSN: 1505-8808

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • chłopcy
  • męskości
  • panika moralna
  • szkoła
  • opresja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • boys
  • masculinities
  • moral panic
  • school
  • oppression

    Adres url:
    22/55
    AUTORZY: Piotr Zamojski.
    TYTUŁ: Co to znaczy, że szkoła jest "publiczna"?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: What does it mean that school is 'public'?
    ŹRÓDŁO: Studia Pedagogiczne. - 2015, T. 68, s. 73-92
    p-ISSN: 0081-6795

    UWAGI: Bibliogr. 64 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Dzieciństwo i wczesna edukacja: kontrowersje, problemy i poszukiwania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • sfera publiczna
  • szkoła
  • prywatyzacja
  • utowarowienie
  • jawność
  • Masschelein

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public sphere
  • school
  • privatization
  • commodification
  • disclosure
  • Masschelein

    Adres url:
    23/55
    AUTORZY: A. Novak-Loevska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dialog ili vidimaâ pomoŝ'? O podgotovke učitelej k robote s det'mi
    ŹRÓDŁO: W: Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy : materialy VIII Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Moskva, RUDN, 15-17 aprelâ 2015 g. : v dvuh častâh, č. 2 / [nauč. red. V. I. Kazarenkov]
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 741-746
    ISBN: 978-5-209-06452-7
    ISBN: 978-5-209-06454-1 (č. 2)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: VIII Meždunarodnaâ naučno-praktičeskoj konferenciâ "Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy"
    Miejsce konferencji: Moskva
    Kraj: RU
    Od dnia: 2015.04.15
    Do dnia: 2015.04.17
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher
  • pedagogical education
  • educational competence
  • school

    24/55
    AUTORZY: Zofia Pomirska.
    TYTUŁ: Językowo-kulturowa kreacja szkoły w Awanturach kosmicznych Edmunda Niziurskiego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Linguistic and cultural images of school in Awantury kosmiczne by Edmund Niziurski
    ŹRÓDŁO: Studia Językoznawcze. - 2015, T. 14, s. 297-310
    p-ISSN: 1730-4180
    e-ISSN: 2353-3161

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Niziurski
  • szkoła
  • język

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Niziurski
  • school
  • language

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    25/55
    AUTORZY: Cezary Obracht-Prondzyński.
    TYTUŁ: Kaszubskie stegny edukacyjne : kilka pytań, nie tylko praktycznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Educational paths in Kashubia : a few not only practical questions
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Łużyckie. - 2015, T. 49, s. 257-267
    p-ISSN: 0867-6364

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła
  • Kaszuby
  • wykształcenie
  • nauka języka kaszubskiego
  • statystyki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • Kashubia
  • education
  • learning the Kashubian language
  • statistics

    26/55
    AUTORZY: Katarzyna Wajszczyk.
    TYTUŁ: Konflikt w szkole : studium etnograficzne
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: 252, [1] s., 24 cm
    ISBN: 978-83-7865-267-0
    UWAGI: Bibliogr. s. 250-253
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 25.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • conflict
  • solving conflict

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    27/55
    AUTORZY: Jan Papież.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kryzys edukacyjny jako szansa dla rodziców, dzieci i młodzieży
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Educational crisis as a chance for parents, children and teenagers
    ŹRÓDŁO: W: Człowiek w obliczu kryzysu : kryzys w perspektywie interdyscyplinarnej / red. nauk. Alina Chyczewska i Iwona Maria Kijowska
    ADRES WYDAWNICZY: Elbląg : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 177-187
    ISBN: 978-83-62336-41-8
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kryzys
  • edukacja
  • szanse edukacyjne
  • szkoła
  • rodzice
  • dzieci
  • młodzież

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crisis
  • education
  • educational chances
  • school
  • parents
  • children
  • adolescents

    28/55
    AUTORZY: Gražina Šiling.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Obrazovanie diagnostičeskoj kompetencii buduŝih učitelej. Issledovanie slučaâ
    ŹRÓDŁO: W: Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy : materialy VIII Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Moskva, RUDN, 15-17 aprelâ 2015 g. : v dvuh častâh, č. 1 / [nauč. red. V. I. Kazarenkov]
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 448-455
    ISBN: 978-5-209-06453-4 (č. 1)
    ISBN: 978-5-209-06452-7
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: VIII Meždunarodnaâ naučno-praktičeskoj konferenciâ "Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy"
    Miejsce konferencji: Moskva
    Kraj: RU
    Od dnia: 2015.04.15
    Do dnia: 2015.04.17
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher
  • pedagogical diagnosis
  • pedagogical education
  • school

    29/55
    AUTORZY: Marcin Welenc.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Szkoła i męskość w okresie ustrojowej transformacji w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Homosexuality-balance changes during the period of political transformation in Poland
    ŹRÓDŁO: W: Nierówności społeczne : w trosce o otwarcia horyzontów edukacji / red. nauk. Katarzyna Błasińska, Sławomir Pasikowski, Grzegorz Piekarski, Justyna Ratkowska-Pasikowska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Gdynia : Fundacja Instytut Równowagi Społeczno-Ekonomicznej : Wydawnictwo Region Jarosław Ellwar, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 93-104
    ISBN: 978-83-7591-470-2
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • coming out
  • family
  • school
  • identity
  • queer
  • sexuality

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    30/55
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Facetten des fremdsprachlichen Klassenzimmers
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Different aspects of foreign language classroom
    ŹRÓDŁO: W: Im Wirkungsfeld der kontrastiven und angewandten Linguistik = In the field of contrastive and applied linguistics, Bd. 7 / hrsg. Mariola Wierzbicka, Lucyna Wille
    ADRES WYDAWNICZY: Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 63-73
    ISBN: 978-83-7996-401-7
    UWAGI: Bibliogr. 46 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • classroom
  • school
  • teaching and learning of foreign language
  • different aspects of classroom
  • extracurricular venues

    31/55
    AUTORZY: Katarzyna Wajszczyk.
    TYTUŁ: Kto jest trzecią stroną w konfliktach szkolnych?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Who is the third party in conflicts at school?
    ŹRÓDŁO: Studia i Badania Naukowe = Scientific Studies and Research. - 2016, R. 9, nr 1, s. 49-62
    p-ISSN: 1897-2829

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • conflicts
  • teacher
  • pupil
  • school
  • psychologist
  • pedagogue
  • mediator
  • third site

    32/55
    AUTORZY: Maria Mendel.
    TYTUŁ: Kultura edukacyjna miasta : czego uczy globalny urbanizm
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Educational culture of the city : what global urbanism teaches
    ŹRÓDŁO: Nauki o Wychowaniu, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 2, nr 3, s. 1-16
    TRYB DOSTĘPU: www.czasopismo.naukiowychowaniu.uni.lodz.pl/fulltxt.php?ICID=1229461 [ dostęp 20.02.2017]
    e-ISSN: 2450-4491

    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kultura edukacyjna miasta
  • globalny urbanizm
  • neoliberalizm
  • szkoła

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • educational culture of the city
  • global urbanism
  • neoliberalism
  • school

    Adres url:
    33/55
    AUTORZY: Ewa Malinowska, Małgorzata Wiśniewska.
    TYTUŁ: Obrona żywności w obszarze szkolnego żywienia zbiorowego. Diagnoza i kierunki doskonalenia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Food defense in the area of collective nutrition. Diagnosis and directions of improvement
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Akademii Morskiej w Gdyni. - 2016, nr 93, s. 167-173
    p-ISSN: 1644-1818
    e-ISSN: 2451-2486

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • obrona żywności
  • terroryzm żywnościowy
  • szkoła
  • żywienie zbiorowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • food defense
  • food terrorism
  • school
  • collective nutrition

    Adres url:
    34/55
    AUTORZY: Katarzyna Wajszczyk.
    TYTUŁ: Radzenie sobie z konfliktem szkolnym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Managing school conflict
    ŹRÓDŁO: Studia i Badania Naukowe = Scientific Studies and Research. - 2016, R. 10, nr 1, s. 81-104
    p-ISSN: 1897-2829

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konflikt
  • szkoła
  • rozwiązywanie konfliktów
  • uczeń
  • nauczyciel
  • kompromis
  • współpraca
  • unikanie
  • uleganie
  • rywalizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • conflict
  • school
  • solving conflicts
  • pupil
  • teacher
  • compromising
  • collaboratin

    35/55
    AUTORZY: Tarzycjusz Buliński.
    TYTUŁ: Szkoła jako sposób zdobywania dóbr (Indianie E'ñepá, Amazonia Wenezuelska)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: School as a way of acquiring goods (E'ñepá Indians, Venezuelan Amazonia)
    ŹRÓDŁO: Etnografia Polska. - 2016, T. 60, z. 1-2, s. 63-82
    p-ISSN: 0071-1861

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • E'ñepá Indians
  • school
  • material goods
  • cultural change
  • white people
  • Amazonia
  • Indian teachers

    36/55
    AUTORZY: Maria Mendel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Uczenie się rodziców, szkoła i Lifelong Learning
    ŹRÓDŁO: W: Szkoła i rodzina w środowisku lokalnym : teoria i praktyka / red. nauk. Alina Szczurek-Boruta, Barbara Chojnacka-Synaszko, Aleksandra Gancarz
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2016
    SERIA: Pedagogika Społeczna
    OPIS FIZYCZNY: S. 44-71
    ISBN: 978-83-8019-593-6
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • parental identity
  • parental education
  • school
  • lifelong learning

    37/55
    AUTORZY: Zofia Pomirska.
    TYTUŁ: Awantury kosmiczne Edmunda Niziurskiego jako metafora czasów schyłkowego PRL
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Awantury kosmiczne by Edmund Niziurski as a metaphor for the time of decline of the Polish People's Republic
    ŹRÓDŁO: Jednak Książki, [dokument elektroniczny]. - 2017, nr 7, s. 165-177
    TRYB DOSTĘPU: http://cwf.ug.edu.pl/ojs/index.php/JednakKsiazki/article/download/656/518 [dostęp 20.04.2017]
    e-ISSN: 2353-4699

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Niziurski
  • Polish People's Republic
  • school

    Adres url:
    38/55
    AUTORZY: Katarzyna Wajszczyk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Czy w stronę pedagogiki konfliktu?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Towards the pedagogy of conflict?
    ŹRÓDŁO: W: Edukacja - wartości - kontrowersje / red. nauk. Szymon Dąbrowski, Małgorzata Obrycka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 235-271
    ISBN: 978-83-65155-76-4
    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • conflict
  • social competences
  • school
  • pupil
  • teacher
  • solving conflicts
  • psychologist
  • pedagogue
  • mediator
  • third site

    39/55
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Efekt "wow" i co dalej. Technologie mobilne w projektowaniu dydaktycznym nauczycieli. Wyniki badań wideoetnograficznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Wow" effect and what then? Mobile technologies in teachers' didactic design: video-ethnographical research
    ŹRÓDŁO: Ruch Pedagogiczny. - 2017, R. 87, nr 3, s. 97-115
    p-ISSN: 0483-4992

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła
  • technologie mobilne
  • praktyki nauczania i uczenia się
  • wideo-etnografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • mobile technology
  • practices of teaching and learning
  • video-ethnography

    Adres url:
    40/55
    AUTORZY: Katarzyna Wajszczyk.
    TYTUŁ: Meandry badań etnograficznych w szkole
    ŹRÓDŁO: Jakościowe Badania Pedagogiczne, [dokument elektroniczny]. - 2017, T. 2, nr 2, s. 132-155
    e-ISSN: 2543-5655

    UWAGI: https://wnus.edu.pl/jbp/file/article/download/12424.pdf [dostęp 26.04.2018]
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • conflict
  • ethnographic research

    Adres url:
    DOI:
    41/55
    AUTORZY: Romuald Grzybowski.
    TYTUŁ: Pomiędzy konfliktem a współdziałaniem. O trudnych relacjach rodziny i szkoły w latach PRL-u i ich odzwierciedleniu w postawach i przekonaniach młodzieży polskiej z dekady lat 80. XX wieku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Between a conflict and cooperation. On complex relations of families and schools in the times of Polish People's Republic and their imprint on youth attitudes in the 80's
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza. Pedagogika. - 2017, T. 26, nr 1, s. 201-218
    p-ISSN: 1734-185X

    UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła
  • rodzina
  • socjalizacja
  • wychowanie
  • władze komunistyczne
  • Polska Ludowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • family
  • socialization
  • communist authorities
  • People's Republic of Poland

    Adres url:
    DOI:
    42/55
    AUTORZY: Łukasz Cora.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przeszukanie rzeczy dziecka w trakcie wycieczki szkolnej lub wypoczynku
    ŹRÓDŁO: W: Prawne aspekty turystyki dzieci i młodzieży / pod red. Piotra Cybuli
    OZNACZENIE WYDANIA: Stan prawny na 1 września 2017 r.
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Wierchy", 2017
    SERIA: Biblioteka Górska Centralnego Ośrodka Turystyki Górskiej PTTK w Krakowie, t. 28
    OPIS FIZYCZNY: S. 266-275
    ISBN: 978-83-62473-84-7
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • search
  • criminal procedure
  • school
  • pupils
  • items

    Adres url:
    43/55
    AUTORZY: Zofia Pomirska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Starszy uczeń z dysleksją rozwojową - problemy i wyzwania dla systemu edukacyjnego
    ŹRÓDŁO: W: Zaburzenia komunikacji pisemnej / red. nauk. Aneta Domagała, Urszula Mirecka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, 2017
    SERIA: Logopedia XXI Wieku
    OPIS FIZYCZNY: S. 703-721
    ISBN: 978-83-7744-131-2
    UWAGI: Bibliogr. s. 887-890
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • adolescencja
  • dysleksja rozwojowa
  • edukacja
  • prawo oświatowe
  • szkoła

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adolescence
  • developmental dyslexia
  • education
  • education law
  • school

    44/55
    AUTORZY: Zofia Pomirska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: W pułapce bierności, czyli jak odczarować nauczanie języka polskiego w szkole. Refleksje wokół studenckich uwag na temat kształcenia językowego na III i IV etapie edukacyjnym
    ŹRÓDŁO: W: Uczenie języka ojczystego w czasach ponowoczesnych / pod red. Anny Tabisz
    ADRES WYDAWNICZY: Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2017
    SERIA: Język a Edukacja, 2299-5528, 5
    OPIS FIZYCZNY: S. 99-114
    ISBN: 978-83-7395-766-4
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • education
  • Polish language
  • school

    45/55
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Wissensmanagement - ein allgemeiner Aufriss
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: An outline of Knowledge Management
    ŹRÓDŁO: Glottodidactica. - 2017, Vol. 44/1, s. 131-148
    p-ISSN: 0072-4769

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • knowledge management
  • foreign language education
  • teaching German as a foreign language
  • school

    Adres url:
    DOI:
    46/55
    AUTORZY: Katarzyna Wajszczyk.
    TYTUŁ: Wychowanie przez konflikt. O roli konfliktów w rozwoju osobowości ucznia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Education through conflict : on the role of conflict in the development of a student's personality
    ŹRÓDŁO: Studia Paedagogica Ignatiana. - 2017, Vol. 20, no. 2, s. 145-167
    p-ISSN: 2450-5358
    e-ISSN: 2450-5366

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konflikt
  • wychowanie
  • uczeń
  • nauczyciel
  • szkoła

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • conflict
  • education
  • student
  • teacher
  • school

    Adres url:
    DOI:
    47/55
    AUTORZY: Zofia Pomirska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zmiana czy długie trwanie? Dylematy związane z metodami kształcenia językowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Change or the long term? Dilemmas related to the methods of language teaching
    ŹRÓDŁO: W: Edukacja polonistyczna : metamorfozy kontekstów i metod / red. nauk. Małgorzata Karwatowska, Leszek Tymiakin
    ADRES WYDAWNICZY: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 253-263
    ISBN: 978-83-7784-979-8
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • education
  • didactics
  • Polish language
  • school

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    48/55
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: "Kompetentne dziecko" w szkole
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Competent child" at school
    ŹRÓDŁO: W: Nauczyciel, przestrzeń, czas, szkoła : (zadania, funkcje, role dawniej i dziś) / red. nauk. Małgorzata Kabat, Ewa Pasterniak-Kobyłecka
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań ; Zielona Góra : Uniwersytet Zielonogórski. Wydział Pedagogiki, Psychologii i Socjologii, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 125-137
    ISBN: 978-83-945714-9-8
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competent child
  • school
  • constructivist theory

    49/55
    AUTORZY: Katarzyna Wajszczyk.
    TYTUŁ: (Nie)kompetentni dorośli oraz (nie)kompetentne dzieci we wspólnej przestrzeni społecznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: (Non)competent adults and (non)competent children in the contemporary social space
    ŹRÓDŁO: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. - 2018, Vol. 6, nr 2, s. 35-58
    p-ISSN: 2353-7140
    e-ISSN: 2353-7159

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła
  • nauczyciel
  • uczeń
  • rodzice
  • kompetencje społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • teacher
  • pupil
  • parents
  • social competences

    Adres url:
    50/55
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Co zmieniają technologie informacyjno-komunikacyjne w szkołach w krajach arabskich? Kulturowa koncepcja technologii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: What is the impact of information and communications technologies in schools in Arab countries? A cultural concept of technology
    ŹRÓDŁO: W: Cyfrowy tubylec w szkole : diagnozy i otwarcia, t. 2, Nauczyciel a nowe technologie w szkole / red. nauk. Marzenna Nowicka, Joanna Dziekońska
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 76-89
    ISBN: 978-83-66220-03-4
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 240-263
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile technology
  • school
  • culture
  • teacher
  • change

    51/55
    AUTORZY: Agnieszka Drabata.
    TYTUŁ: Dekonstrukcja znaczeń nadawanych żądaniom przez nauczycieli pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Deconstruction of meanings given to demands by teachers working with students with intellectual disabilities
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2018, nr 30, s. 295-310
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Konteksty niepełnosprawności. Prawo - wsparcie - zmiana
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła
  • obowiązek
  • przymus
  • żądanie
  • proces edukacyjny
  • emancypacja
  • niepełnosprawność intelektualna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • duty
  • coercion
  • demand
  • educational process
  • emancipation
  • intellectual disability

    Adres url:
    52/55
    AUTORZY: Katarzyna Wajszczyk.
    TYTUŁ: Dorośli (nie)obecni w konfliktach szkolnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Adults (un)present in school conflict
    ŹRÓDŁO: Dyskursy Młodych Andragogów. - 2018, nr 19, s. 123-136
    p-ISSN: 2084-2740

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konflikt
  • kompetencje społeczne
  • szkoła
  • uczeń
  • nauczyciel
  • wychowanie
  • rodzice

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • conflict
  • social competence
  • school
  • pupil
  • teacher
  • education
  • parents

    Adres url:
    53/55
    AUTORZY: Longina Strumska-Cylwik, Małgorzata Lewartowska-Zychowicz, Maria Szczepska-Pustkowska.
    TYTUŁ: Practices of including a student in the school space based on the example of selected visual representations
    ŹRÓDŁO: European Journal of Social Science Education and Research. - 2018, Vol. 12, nr 1, s. 200-207
    p-ISSN: 2411-9563
    e-ISSN: 2312-8429

    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • space
  • place
  • including
  • excluding
  • school

    Adres url:
    54/55
    AUTORZY: Katarzyna Wajszczyk.
    TYTUŁ: Sukces i satysfakcja w szkolnych relacjach interpersonalnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Success and satisfaction in school interpersonal relationships
    ŹRÓDŁO: Studia i Badania Naukowe Ateneum. - 2018, R. 12, nr 1, s. 29-44
    p-ISSN: 2657-4209

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła
  • kompetencje społeczne
  • relacje interpersonalne
  • trening interpersonalny
  • nauczyciel
  • uczeń

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school
  • social competences
  • interpersonal relations
  • interpersonal training
  • teacher
  • student

    Adres url:
    55/55
    AUTORZY: Mariusz Przybyła, Małgorzata Cackowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Szkoła a/i kultura cyfrowa
    ŹRÓDŁO: W: Edukacja a myślenie : inkluzja czy współmierność... : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Stanisławowi Dylakowi / pod red. Kazimierza Przyszczypkowskiego, Sławomira Futymy, Grażyny Barabasz
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, 2018
    SERIA: Psychologia i Pedagogika - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, 0083-4254, nr 276
    OPIS FIZYCZNY: S. 291-309
    ISBN: 978-83-232-3360-2
    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • ICT in education
  • digital culture
  • school

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego