logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SCHOOL ASSESSMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ: Wybrane aspekty funkcji motywacyjnej oceny widzianej z perspektywy uczniów i nauczycieli
ŹRÓDŁO: Edukacja : studia, badania, innowacje. - 2008, nr 1 (101), s. 23-33
p-ISSN: 0239-6858

UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school assessment
  • functions of assessment
  • motivation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/4
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ocenianie w krainie entropii, czyli o nieoczywistości motywacyjnej funkcji oceny wczesnoszkolnej
    ŹRÓDŁO: W: Wczesnoszkolna edukacja matematyczna : ograniczenia i ich przełamywanie / pod red. Aliny Kalinowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, cop. 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [55]-75
    ISBN: 978-83-7299-848-4
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. [225]-235
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school assessment
  • functions of assessment
  • motivation
  • early-school education

    3/4
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ: Uczniowskie poczucie sprawstwa a praktyki oceniania we wczesnej edukacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Learner feelings of agency and practices of assessment in early education
    ŹRÓDŁO: Studia Pedagogiczne. - 2015, T. 68, s. 105-124
    p-ISSN: 0081-6795

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Dzieciństwo i wczesna edukacja: kontrowersje, problemy i poszukiwania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uczniowskie poczucie sprawstwa
  • wczesna edukacja
  • ocenianie szkolne
  • nauczycielskie praktyki oceniania
  • kultura stopnia szkolnego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students' sense of agency
  • early childhood education
  • school assessment
  • teacher's assessment practices
  • culture of the school grade

    Adres url:
    4/4
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ku różnorodności w ocenianiu szkolnym. Od diagnozy do perspektyw zmiany
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Towards diversity in school assessment. From diagnosis to the perspective of change
    ŹRÓDŁO: W: Wspomaganie rozwoju kompetencji diagnostycznych nauczycieli : praca zbiorowa / pod red. Bolesława Niemierki i Marii Krystyny Szmigel
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Grupa Tomami, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 49-62
    ISBN: 978-83-63873-40-0
    UWAGI: Bibliogr. 60 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: XXIV Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej - Wspomaganie rozwoju kompetencji diagnostycznych nauczycieli
    Miejsce konferencji: Katowice
    Kraj: PL
    Od dnia: 2018.09.27
    Do dnia: 2018.09.29
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • school assessment
  • hybridity
  • change in assessment
  • complementarity of types of assessment
  • pedagogic category

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego