logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SCHOOL EDUCATION AS DESTRUCTION
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Edukacja szkolna bez sztuki: w stronę destrukcji poznawczej podmiotowości dziecka
ŹRÓDŁO: W: Emil Jaques-Dalcroze i jego idee w edukacji, sztuce i terapii / pod red. Ewy Szatan, Ewy Antoniny Muzioł, Alicji Komorowskiej-Zielony
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
SERIA: Wokół Sztuki
OPIS FIZYCZNY: S. 241-260
ISBN: 978-83-7865-468-1
UWAGI: Bibliogr. 46 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • early art education
  • theory of teaching art
  • school education as destruction

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego