logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SECOND LANGUAGE LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Helga Ólafs, Małgorzata Zielińska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: "I started to feel worse when I understood more". Polish immigrants and the Icelandic media
ŹRÓDŁO: W: Thjodarspegillinn 2010, [dokument elektroniczny] / ritstjórar Gunnar thór Jóhannesson og Helga Björnsdóttir
ADRES WYDAWNICZY: Reykjavík : Félagsvísindastofnun Háskóla Íslands, 2010
SERIA: Rannsóknir í Félagsvísindum, 1670-8725, 11
OPIS FIZYCZNY: S. 76-85
ISBN: 978-9979-9956-6-1
UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
UWAGI: Materiały z konferencji
UWAGI: http://skemman.is/en/stream/get/1946/6741/18436/3/76-85_HelgaOlafs_MalgorzataZielinzka_FELMANbok.pdf [dostęp 09.01.2012]
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • migration
  • Iceland
  • media discourse
  • stereoptypes
  • second language learning
  • media usage

    Adres url:
    2/3
    AUTORZY: Martin Blaszk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: A social constructivist island in a sea of transmission
    ŹRÓDŁO: W: Language, thought and education : across systems / ed. by Marek Kuczyński, Leszek Szymański
    ADRES WYDAWNICZY: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 149-164
    ISBN: 978-83-7842-044-6
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social constructivist educational model
  • transmission-based teaching
  • young learners
  • second language learning
  • school and society

    3/3
    AUTORZY: Michał Daszkiewicz.
    TYTUŁ: Psycholinguistic study of personal approach of EFL students to learning English topical vocabulary
    ŹRÓDŁO: Filologičeskie Nauki. Naučnye Doklady Vysšej Školy. - 2017, no. 6, s. 38-49
    p-ISSN: 2310-4287

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • personal approach to language
  • composing your own English
  • masterpiece
  • English vocabulary
  • second language learning

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego