logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SENSATION SEEKING
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Marcin Szulc, Aleksandra Peplińska, Piotr Połomski, Magdalena Wyszomirska-Góra.
TYTUŁ: Personal determinants of acceptance of drinking and driving among Polish drivers
ŹRÓDŁO: Current Issues in Personality Psychology. - 2016, Vol. 4, no. 2, s. 75-86
p-ISSN: 2353-4192
e-ISSN: 2353-561X

UWAGI: Bibliogr. 68 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • attitudes
  • values
  • sensation seeking
  • drinking and driving (DUI)

    Adres url:
    DOI:
    2/2
    AUTORZY: Marcin Szulc, Piotr Połomski, Marta Kozakowska.
    TYTUŁ: Kompetencje społeczne i poziom zapotrzebowania na stymulację u graczy MMO na przykładzie uczestników gry World of Warcraft
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social skills and the sensation seeking of Massively Multiplayer Online players on the example of the participants playing World of Warcraft
    ŹRÓDŁO: Miscellanea Anthropologica et Sociologica, [dokument elektroniczny]. - 2017, 18 (1), s. 151-174
    TRYB DOSTĘPU: http://maes-online.com/fulltxt.php?ICID=1242574 [dostęp 18.07.2017]
    p-ISSN: 2084-2937
    e-ISSN: 2354-0389

    UWAGI: Bibliogr. 93 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry video
  • gry MMO
  • poszukiwanie doznań
  • kompetencje społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • Massively Multiplayer Online
  • sensation seeking
  • social skills

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego