logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SERIOUS GAMES
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/7
AUTORZY: Grzegorz D. Stunża, Piotr Kowzan.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: ZaGRAcanie świata : [rozmowa Grzegorza D. Stunży i Piotra Kowzana]
ŹRÓDŁO: W: Edukacja kulturalna i medialna : nowe trendy i wyzwania, [dokument elektroniczny / koncepcja i red. merytoryczna Grzegorz D. Stunża]
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Edukator Medialny : Instytut Kultury Miejskiej, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 19-23
ISBN: 978-83-938408-0-9
UWAGI: http://edukatormedialny.pl/wp-content/uploads/2014/03/edukacjakulturalna.pdf [dostęp 20.06.2014]
Typ publikacji: PWY
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • serious games
  • board games
  • gamification
  • chess as a learning catalyst

    Adres url:
    2/7
    TYTUŁ: Seks : społeczna edukacja ku seksualności : [gra planszowa] / red.: Piotr Kowzan, Magdalena Prusinowska, Małgorzata Zielińska, Paweł Graniak, Michał Kowalewski ; aut. gry: Aleksandra Drążek, Marta Skorczyńska, Justyna Stachowiak, Dorota Urbanowicz, Katarzyna Wojdyła
    ADRES WYDAWNICZY: Gdynia : Grywalizacja - Gry i Edukacja, 2015
    ISBN: 978-83-943568-0-4
    Typ publikacji: POP
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • serious games
  • teaching materials
  • board games
  • games for learning
  • sexual education
  • gender

    3/7
    AUTORZY: Małgorzata Zielińska, Piotr Kowzan, Magdalena Prusinowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tworzenie gier dla pracy pedagogicznej - edukacyjne badania w działaniu
    ŹRÓDŁO: W: Echa ideatorium : z doświadczenia nauczycieli akademickich, uczestników 2. Konferencji Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium" na Wydziale Biologii Uniwersytetu Gdańskiego / red. nauk. Joanna Mytnik-Ejsmont, Wojciech Glac, Iwona Majcher
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Konferencja Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium" : Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 217-237
    ISBN: 978-83-7865-360-8
    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 2. Konferencja Dydaktyki Akademickiej "Ideatorium"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2014.03.28
    Do dnia: 2014.03.28
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • game-based learning
  • serious games
  • game design
  • gamification
  • didactics in higher education
  • teaching methods

    Adres url:
    4/7
    AUTORZY: Marek Kalinowski.
    TYTUŁ: Zastosowanie gier decyzyjnych w rozwoju zasobów ludzkich
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Use of serious games in human resource development
    ŹRÓDŁO: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Zarządzanie. - 2015, Vol. 42, nr 2, s. 101-110
    p-ISSN: 1689-8966

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gra decyzyjna
  • rozwój
  • szkolenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • serious games
  • training
  • development

    Adres url:
    DOI:
    5/7
    AUTORZY: Halina Czubasiewicz, Marek Kalinowski.
    TYTUŁ: Rola aspektu fabularnego i probabilistycznego w grach serio
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Role of story and probabilistic aspects in serious games
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2016, nr 429, s. 13-20
    p-ISSN: 1899-3192
    e-ISSN: 2392-0041

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Sukces w zarządzaniu kadrami. Dylematy zarządzania kadrami w organizacjach krajowych i międzynarodowych. Problemy zarządczo-ekonomiczne
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry serio
  • prawdopodobieństwo
  • fabuła

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • serious games
  • probability
  • story

    Adres url:
    DOI:
    6/7
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Serious games and their application in creating corporate identity
    ŹRÓDŁO: W: Handbook of digital games and entertainment technologies / Ryohei Nakatsu, Matthias Rauterberg, Paolo Ciancarini (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Singapore : Springer Singapore, cop. 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 1-18
    ISBN: 978-981-4560-52-8 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • serious games
  • corporate identity
  • gamification
  • education

    DOI:
    7/7
    AUTORZY: Marek Kalinowski, Joanna Litwin.
    TYTUŁ: Gry szkoleniowe osadzone w realiach branży piwowarskiej - studium przypadku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Serious games referring to the brewing industry - a case study
    ŹRÓDŁO: Studia i Prace WNEiZ US. - 2018, nr 52/3, s. 211-220
    p-ISSN: 2450-7733
    e-ISSN: 2300-4096

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Zarządzanie, t. 3
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry serio
  • symulacja
  • przemysł piwowarski

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • serious games
  • simulation
  • brewing industry

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego