logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SHORT-TERM MEMORY
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Aleksandra Mielnik, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz.
TYTUŁ: Semantic and phonological verbal fluency in students with dyslexia
ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2015, Vol. 13, no. 3, s. 253-266
p-ISSN: 1730-7503
e-ISSN: 2084-4298

UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 12.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • word production
  • mental lexicon
  • short-term memory
  • sound/letter correspondence

    Adres url:
    DOI:
    2/3
    AUTORZY: Joanna Tillack.
    TYTUŁ: Dyslexia and EFL examinations - case closed?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dysleksja a egzaminy z języka angielskiego jako języka obcego - sprawa zamknięta?
    ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2017, no. 14/1, s. 143-160
    p-ISSN: 1732-1220
    e-ISSN: 2451-1498

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dysleksja
  • egzamin z języka angielskiego jako języka obcego
  • pamięć długotrwała
  • pamięć krótkotrwała
  • stymulacja wielozmysłowa
  • wielokrotne obcowanie z tekstem
  • zadanie z luką

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • dyslexia
  • EFL examinations
  • multiple interactions with the text
  • long-term memory
  • multisensory approach to teaching
  • open-cloze
  • short-term memory

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Ewa Czaplewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Trudności w czytaniu i pisaniu u dzieci ze specyficznym zaburzeniem językowym (SLI)
    ŹRÓDŁO: W: Zaburzenia komunikacji pisemnej / red. nauk. Aneta Domagała, Urszula Mirecka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, 2017
    SERIA: Logopedia XXI Wieku
    OPIS FIZYCZNY: S. 352-362
    ISBN: 978-83-7744-131-2
    UWAGI: Bibliogr. s. 841-846
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • specyficzne zaburzenie językowe (SLI)
  • dysleksja
  • dekodowanie
  • czytanie ze zrozumieniem
  • świadomość fonologiczna
  • pamięć krótkotrwała
  • kompetencje narracyjne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • specific language disorders (SLI)
  • dyslexia
  • decoding skill
  • reading comprehension
  • phonemic awareness phonological
  • short-term memory
  • narrative skills

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego