logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SOCIAL ADVERTISING
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Anna Lusińska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Od popkultury do rekalmy społecznej. Rozważania nad miejscem reklamy społecznej w kulturze popularnej.
ŹRÓDŁO: W: Kultura mediów, ciało i tożsamość - konteksty socjalizacyjne i edukacyjne / pod red. nauk. Witolda Jakubowskiego i Sylwii Jaskulskiej.
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011.
OPIS FIZYCZNY: S. [125]-147.
ISBN: 978-83-7587-654-3
UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • social advertising
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/6
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Opowiadanie obrazem w reklamie społecznej. Reklama społeczna w konstruowaniu zmiany - nowej świadomości społecznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Telling stories through images in social advertising : social advertising in constructing change, or new social consciousness
    ŹRÓDŁO: Studia Pragmalingwistyczne. - 2011, R. 3, s. [409]-431
    p-ISSN: 2080-5853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • reklama społeczna
  • reklama szokująca
  • komunikowanie publiczne
  • komunikowanie społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • social advertising
  • public relations
  • constructing social change

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/6
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kampanie społeczne promujące region realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie Urzędu Miasta Elbląg
    ŹRÓDŁO: W: Doświadczenia i perspektywy rozwoju samorządu terytorialnego i zawodowego / red. nauk. Paweł Antkowiak
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014
    SERIA: Polska i Europa Wobec Wyzwań Współczesnego Świata
    OPIS FIZYCZNY: S. [148]-163
    ISBN: 978-83-7780-896-2
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social advertising
  • local government
  • promotion of the region
  • promotion
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/6
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Miejsce reklamy w kampaniach społecznych promujących Polskę
    ŹRÓDŁO: W: Reklama społeczna : między społecznymi problemami a innowacjami / pod red. Agnieszki Kołodziej-Durnaś
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego US Minerwa, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 131-154
    ISBN: 978-83-64277-41-2
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social advertising
  • social marketing
  • marketing places
  • advertising

    5/6
    AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wizerunek dziecka w reklamie społecznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image of a child in social advertising
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 181-[197]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama społeczna
  • dziecko
  • stereotypy
  • projektowanie graficzne
  • społeczna odpowiedzialność

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social advertising
  • child
  • stereotypes
  • graphic design
  • social responsibility

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/6
    AUTORZY: Žanna Sladkevič.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Naružnaâ social'naâ reklama Belarusi (sociokul'turnyj i pragmalingvističeskij analiz)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Outdoor social advertising of Belarus (sociocultural and pragmalinguistic analysis)
    ŹRÓDŁO: W: Socjolingwistyczne badania w teorii i praktyce : ujęcie interdyscyplinarne, t. 5 = Sociolingvističeskie issledovaniâ v teorii i praktike : meždisciplinarnyj podhod, t. 5 / pod red. Joanny Mampe, Karoliny Wielądek, Lady Ovchinnikovej i Fadhila Marzouka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 103-124
    ISBN: 978-83-7865-651-7
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 201-215
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social advertising
  • outdoor advertising
  • Belarus
  • effectiveness of advertising
  • advertising creativity

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego