logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SOCIAL CAMPAIGNS
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Anna Lusińska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kampanie społeczne promujące region realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie Urzędu Miasta Elbląg
ŹRÓDŁO: W: Doświadczenia i perspektywy rozwoju samorządu terytorialnego i zawodowego / red. nauk. Paweł Antkowiak
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014
SERIA: Polska i Europa Wobec Wyzwań Współczesnego Świata
OPIS FIZYCZNY: S. [148]-163
ISBN: 978-83-7780-896-2
UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social advertising
  • local government
  • promotion of the region
  • promotion
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/5
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Miejsce reklamy w kampaniach społecznych promujących Polskę
    ŹRÓDŁO: W: Reklama społeczna : między społecznymi problemami a innowacjami / pod red. Agnieszki Kołodziej-Durnaś
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego US Minerwa, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 131-154
    ISBN: 978-83-64277-41-2
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social advertising
  • social marketing
  • marketing places
  • advertising

    3/5
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Ważność mediacji w sporze propagowana w mediach masowych na przykładzie rządowej kampanii społecznej "Masz prawo do mediacji"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The validity of mediation in the dispute promoted in the mass media as an example of government awareness campaign: You have the right to mediation
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Prasoznawcze. - 2015, R. 58, nr 1, s. 127-141
    p-ISSN: 0555-0025
    e-ISSN: 2299-6362

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mediation
  • mass media
  • social campaigns
  • civic education

    DOI:
    4/5
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kobiety na rynku pracy w świetle wybranych polskich kampanii społecznych
    ŹRÓDŁO: W: Obywatelki na obcasach : kobiety w życiu publicznym (XIX-XXI w.), t. 2 / red. Urszula Kozłowska, Tomasz Sikorski, Adam Wątor
    ADRES WYDAWNICZY: Radzymin ; Warszawa : Wydawnictwo von borowiecky, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 203-218
    ISBN: 978-83-60748-87-9
    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • woman
  • labor market
  • social campaigns
  • social marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/5
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Social media a kampanie społeczne. "Facebook to nie życie" jako przykład kampanii społecznej o i na Facebooku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social media and social campaigns. "Facebook is not life" as an example of a social campaign about and on Facebook
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 4, s. 241-253
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/Tom-4/4-2016/art/9229/ [dostęp 13.06.2017]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social media
  • Facebook
  • social education

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego