logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SOCIAL COMMUNICATION
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/13
AUTORZY: Anna Lusińska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Od popkultury do rekalmy społecznej. Rozważania nad miejscem reklamy społecznej w kulturze popularnej.
ŹRÓDŁO: W: Kultura mediów, ciało i tożsamość - konteksty socjalizacyjne i edukacyjne / pod red. nauk. Witolda Jakubowskiego i Sylwii Jaskulskiej.
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2011.
OPIS FIZYCZNY: S. [125]-147.
ISBN: 978-83-7587-654-3
UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertising
  • social advertising
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/13
    TYTUŁ: Maski dziennikarstwa : księga poświęcona prof. dr hab. Wiktorowi Peplińskiemu / pod red. nauk. Anny Kalinowskiej-Żeleźnik, Anny Lusińskiej, Jolanty Maćkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Pelplin : Wydawnictwo "Bernardinum", 2012
    OPIS FIZYCZNY: 354, [4] s., il., 21 cm
    ISBN: 978-83-7823-099-1
    UWAGI: Bibliogr. przy pracach
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • public relations
  • political and public communication
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/13
    AUTORZY: Longina Strumska-Cylwik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Social communication in an educational space (as well as extra educational) in the context of the decline of proxemic dependencies in human relations
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Komunikacja społeczna w przestrzeni edukacyjnej (i pozaedukacyjnej) w kontekście zanikających zależności proksemicznych zachodzących w relacjach międzyosobowych
    ŹRÓDŁO: W: Komunikacja społeczna w zarządzaniu : proces komunikowania w relacjach międzyosobowych / red. nauk. Wojciech J. Maliszewski, Kazimierz Czerwiński, Hubert Paluch
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń ; Gniezno : Wydawnictwo Adam Marszałek : Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Milenium, 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. [87]-108
    ISBN: 978-83-7780-444-5
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Tekst równol. w jęz. pol. i ang.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG, POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social communication
  • space
  • proxemic dependencies

    4/13
    TYTUŁ: Dostęp do informacji publicznej : wybrane aspekty teorii i praktyki / pod red. Anny Lusińskiej i Anny Kalinowskiej-Żeleźnik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2014
    SERIA: S. 140
    ISBN: 978-83-61161-20-2
    UWAGI: Publikacja została wydana w ramach projektu "Art. 61 Projekt edukacyjno-szkoleniowy na temat dostępu do informacji publicznej"
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dostęp do informacji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public information
  • social communication
  • public consultation
  • information society
  • global education
  • right to public information

    Adres url:
    5/13
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kampanie społeczne promujące region realizowane przez jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie Urzędu Miasta Elbląg
    ŹRÓDŁO: W: Doświadczenia i perspektywy rozwoju samorządu terytorialnego i zawodowego / red. nauk. Paweł Antkowiak
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2014
    SERIA: Polska i Europa Wobec Wyzwań Współczesnego Świata
    OPIS FIZYCZNY: S. [148]-163
    ISBN: 978-83-7780-896-2
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social advertising
  • local government
  • promotion of the region
  • promotion
  • social communication

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/13
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konsultacje społeczne jako narzędzie dostępu do informacji publicznej
    ŹRÓDŁO: W: Dostęp do informacji publicznej : wybrane aspekty teorii i praktyki / pod red. Anny Lusińskiej i Anny Kalinowskiej-Żeleźnik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [36]-57
    ISBN: 978-83-61161-20-2
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja publiczna
  • narzędzia komunikacji publicznej
  • konsultacje społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public information
  • social communication
  • public consultation
  • information society

    7/13
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Społeczna komunikacja pomiędzy mniejszościami a społeczeństwem polskim, czyli rzecz o komunikowaniu tego, co ważne
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social communication between minorities and Polish society, the thing about the importance of communicating
    ŹRÓDŁO: W: Mniejszości etniczne : dylematy i konteksty tożsamościowe : polityka wielokulturowości / red. Adela Kożyczkowska, Kazimierz Kossak-Główczewski
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [55]-78
    ISBN: 978-83-7865-214-4
    UWAGI: Bibliogr. 42 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social communication
  • majority and minority culture
  • communication
  • culture and society
  • assimilation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/13
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kryzys w ofercie programów edukacyjnych dla dzieci w TVP
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Crisis in the offer of educational programmes for children on Polish public television
    ŹRÓDŁO: W: Człowiek w obliczu kryzysu : kryzys w perspektywie interdyscyplinarnej / red. nauk. Alina Chyczewska i Iwona Maria Kijowska
    ADRES WYDAWNICZY: Elbląg : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 389-402
    ISBN: 978-83-62336-41-8
    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja społeczna
  • telewizja edukacyjna
  • programy dziecięce
  • edukacyjne programy dziecięce
  • pedagogia społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social communication
  • educational television
  • children's programmes
  • educational programs for children
  • social pedagogy

    9/13
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Syncretism of forms and media used by the electric power industry in its communication strategies
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Synkretyzm form i nośników wykorzystywanych przez sektor elektroenergetyczny w strategiach komunikacyjnych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, 2 / pod red. Krystiana Dudka, Małgorzaty Koszembar-Wiklik, Piotra Celeja, Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Sosnowiec ; Praga : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" : Wydawnictwo Verbum, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-140
    ISBN: 978-83-64788-13-0
    ISBN: 978-80-87800-33-1
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • sektor elektroenergetyczny
  • strategie komunikacyjne
  • synkretyzm form i nośników
  • komunikacja społeczna
  • komunikowanie sektora elektroenergetycznego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • electric power sector
  • social communication
  • communication strategies
  • syncretism of forms and media
  • communication of the electric power industry

    10/13
    AUTORZY: Anna Lusińska, Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kampania społeczna jako narzędzie pomocy dzieciom na przykładzie działalności "Caritas Polska"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social campaign as a tool that helps children (the example of Caritas poland activities)
    ŹRÓDŁO: W: Człowiek we współczesnym świecie : zagrożenia i wyzwania : perspektywa interdyscyplinarna, t. 6 / pod red. nauk. Mieczysława Plopy
    ADRES WYDAWNICZY: Elbląg : Wydawnictwo Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 95-117
    ISBN: 978-83-89113-86-3
    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social communication
  • social marketing
  • social campaign
  • social pauperization
  • organization

    11/13
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wizerunek firm budujących i użytkujących parki wiatrowe na polskim rynku w mediach regionalnych na przykładzie Eco-Wind Construction S.A.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image builders nad users of wind parks on the Polish market in regional media as an example Eco-Wind Construction S.A.
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 309-328
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr.40 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wizerunek
  • public relations
  • parki wiatrowe
  • media regionalne
  • komunikacja społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • image
  • public relations
  • wind parks
  • regional media
  • social communication

    12/13
    AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
    TYTUŁ: Komunikacja społeczna według Oliviero Toscaniego - fenomen reklam realizowanych dla United Colors of Benetton w latach 1989-1994
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social communication by Oliviero Toscani - the phenomenon of commercial advertisement created for United Colors of Benetton in 1989-1994
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 2 (3), s. 151-161
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Oliviero Toscani
  • United Colors of Benetton
  • komunikacja społeczna
  • reklama komercyjna
  • reklama społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Oliviero Toscani
  • United Colors of Benetton
  • social communication
  • commercial advertisement
  • social advertisement

    Adres url:
    DOI:
    13/13
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Mediacje jako narzędzie komunikacji społecznej do tłumienia konfliktów
    ŹRÓDŁO: W: Z teorii i praktyki komunikacji społecznej : stan i rozwój badań w Polsce / pod red. Katarzyny Konarskiej, Arkadiusza Lewickiego, Pawła Urbaniaka
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków ; [Wrocław] : Wydawnictwo LIBRON - Filip Lohner : Wydział Filologiczny Uniwersytetu Wrocławskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 175-190
    ISBN: 978-83-65705-81-5
    UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social communication
  • mediation
  • alternative dispute resolution (ADR)
  • conflict

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego