logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SOCIAL EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Wojciech Węckowski.
TYTUŁ: Kultura języka jako wartość warsztatu dziennikarza w świetle kampanii "Ojczysty - dodaj do ulubionych"
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Culture of language as a tool of the journalistic trade in light of the campaign "Ojczysty - dodaj do ulubionych"
ŹRÓDŁO: Język, Komunikacja, Informacja = Language Communication Information. - 2013, T. 8, s. 94-108
p-ISSN: 1896-9585

UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • culture of language
  • media
  • social education
  • attitudes
  • social media

    Adres url:
    2/5
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ: Efekt "widza w działaniu" czy "gapia w uśpieniu" - o przejawach edukacji społecznej w szkole
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The active bystander effect or inactive bystander effect - about manifestations of social education in school
    ŹRÓDŁO: Studia Pedagogiczne. - 2015, T. 68, s. 93-104
    p-ISSN: 0081-6795

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Dzieciństwo i wczesna edukacja: kontrowersje, problemy i poszukiwania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • edukacja społeczna
  • wiedza społeczna
  • kompetencje

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social education
  • social knowledge
  • competences

    Adres url:
    3/5
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media jako edukator kształtujący społeczne postawy na przykładzie programu TVP 2 Magazyn Ekspresu Reporterów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media as an educator shaping public attitudes on the example of the TVP 2 Storage Express is Reporters
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 525-[543]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • media społeczne
  • edukacja społeczna
  • polityka społeczna
  • postawy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • social media
  • social education
  • social policy
  • attitudes

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/5
    AUTORZY: Krzysztof Jakubiak.
    TYTUŁ: Praca jako postawa twórcza obywatela w polskiej myśli filozoficznej i pedagogicznej czasów nowożytnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Work as the creative attitude of a citizen in modern Polish philosophical and pedagogical thought
    ŹRÓDŁO: Szkoła. Zawód. Praca. - 2015, nr 9, s. 11-27
    p-ISSN: 2082-6087

    UWAGI: Bibliogr. 64 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • praca
  • wychowanie gospodarcze
  • dzieje nowożytne
  • myśl pedagogiczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • work
  • social education
  • contemporary history
  • pedagogical thought

    Adres url:
    5/5
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Social media a kampanie społeczne. "Facebook to nie życie" jako przykład kampanii społecznej o i na Facebooku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social media and social campaigns. "Facebook is not life" as an example of a social campaign about and on Facebook
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 4, s. 241-253
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/Tom-4/4-2016/art/9229/ [dostęp 13.06.2017]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social media
  • Facebook
  • social education

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego