logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SOCIAL INFLUENCE
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Sylwia Badowska.
TYTUŁ: Social influence and a process of acceptance and use of a technological product by the elderly consumers
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wpływ społeczny a proces akceptacji i użytkowania dobra technologicznego przez konsumentów-seniorów
ŹRÓDŁO: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. - 2017, Vol. 51, z. 2, s. 29-37
p-ISSN: 0459-9586
e-ISSN: 2449-8513

UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 11.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wpływ społeczny
  • konsument-senior
  • proces akceptacji i użytkowania technologii
  • UTAUT

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social influence
  • eldery consumers
  • process of acceptance and use of technology
  • UTAUT

    Adres url:
    DOI:
    2/2
    AUTORZY: Anna Hau, Katarzyna Wądołowska-Lesner.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wychowanie i edukacja w perspektywie wpływu społecznego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Upbringing and education from the perspective of social influence
    ŹRÓDŁO: W: Perswazja językowa w różnych dyskursach = Rečevoe vozdejstvie v raznyh diskursah, t. 2 / pod red. Żanny Sładkiewicz i Aleksandry Klimkiewicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 175-183
    ISBN: 978-83-7865-490-2
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • upbringing
  • education
  • social influence
  • strategies of influence
  • persuasive mechanisms

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego