logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SOCIAL MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Piotr Kuropatwiński.
TYTUŁ: Kierunki ewolucji strategii zrównoważonego rozwoju transportu miejskiego
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Directions of evolution of strategies of sustainable urban transport development
ŹRÓDŁO: Transport Miejski i Regionalny. - 2009, nr 7,8, s. 44-46
p-ISSN: 1732-5153

UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • zrównoważony rozwój
  • infrastruktura transportu
  • marketing społeczny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • strategy
  • sustainable development
  • transport infrastructure
  • social marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/5
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Miejsce reklamy w kampaniach społecznych promujących Polskę
    ŹRÓDŁO: W: Reklama społeczna : między społecznymi problemami a innowacjami / pod red. Agnieszki Kołodziej-Durnaś
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Wydziału Humanistycznego US Minerwa, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 131-154
    ISBN: 978-83-64277-41-2
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social advertising
  • social marketing
  • marketing places
  • advertising

    3/5
    AUTORZY: Robert Bęben.
    TYTUŁ: The role of social marketing in overcoming the NIMBY syndrome
    ŹRÓDŁO: Journal of Positive Management. - 2015, Vol. 6, no. 1, s. 3-16
    p-ISSN: 2083-103X
    e-ISSN: 2392-1412

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social marketing
  • NIMBY syndrome
  • wind parks

    Adres url:
    DOI:
    4/5
    AUTORZY: Anna Lusińska, Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kampania społeczna jako narzędzie pomocy dzieciom na przykładzie działalności "Caritas Polska"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social campaign as a tool that helps children (the example of Caritas poland activities)
    ŹRÓDŁO: W: Człowiek we współczesnym świecie : zagrożenia i wyzwania : perspektywa interdyscyplinarna, t. 6 / pod red. nauk. Mieczysława Plopy
    ADRES WYDAWNICZY: Elbląg : Wydawnictwo Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 95-117
    ISBN: 978-83-89113-86-3
    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social communication
  • social marketing
  • social campaign
  • social pauperization
  • organization

    5/5
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kobiety na rynku pracy w świetle wybranych polskich kampanii społecznych
    ŹRÓDŁO: W: Obywatelki na obcasach : kobiety w życiu publicznym (XIX-XXI w.), t. 2 / red. Urszula Kozłowska, Tomasz Sikorski, Adam Wątor
    ADRES WYDAWNICZY: Radzymin ; Warszawa : Wydawnictwo von borowiecky, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 203-218
    ISBN: 978-83-60748-87-9
    UWAGI: Bibliogr. 36 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • woman
  • labor market
  • social campaigns
  • social marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego