logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SOCIAL MEDIA
Liczba odnalezionych rekordów: 46



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/46
AUTORZY: Olga Dębicka.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The value of social media in marketing
ŹRÓDŁO: W: Contemporary issues in economy : after the crisis? : international conference, 13-14 May 2011, Toruń, Poland / ed. by Adam P. Balcerzak
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Polish Economic Society. Branch in Toruń, 2011
OPIS FIZYCZNY: S. 56 [streszcz.], 1-19 [CD]
ISBN: 978-83-62049-08-0
UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
UWAGI: Streszcz. ang., pełny tekst na CD
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • marketing
  • participant contributions
  • user generated content

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/46
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Próba oceny aktywności polskich uczelni w serwisach społecznościowych
    ŹRÓDŁO: W: Systemy wspomagania organizacji SWO 2012 : praca zbiorowa / pod red. Teresy Porębskiej-Miąc i Henryka Sroki
    ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012
    SERIA: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    OPIS FIZYCZNY: S. [163]-172
    ISBN: 978-83-7875-022-2
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • social networking services
  • students
  • univesities

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/46
    AUTORZY: Agnieszka Czarnecka.
    TYTUŁ: Rola sieci społecznościowych w kształtowaniu tożsamości i zachowań konsumenta
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of social networks in changing consumer's behaviour and identity
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2012, [R.] 58, [nr] 3, t. 2, s. 170-178
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • zachowania konsumenckie
  • kontent marketing

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • consumer behaviour
  • content marketing

    4/46
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Analiza i ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez największe polskie przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Analysis and assessment of use of social media by the largest Polish companies
    ŹRÓDŁO: Informatyka Ekonomiczna (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu) . - 2013, 30, s. 55-69
    p-ISSN: 1507-3858

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • serwis społecznościowy
  • biznes społecznościowy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • social networking site
  • social business

    5/46
    AUTORZY: Adam Barembruch.
    TYTUŁ: Bankowość detaliczna a nowoczesne narzędzia wspomagające zarządzanie finansami osobistymi
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Personal financial managment versus retail banking
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2013, R. 11, nr 2, cz. 1, s. 34-46
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zarządzanie finansami osobistymi
  • bankowość detaliczna
  • social lending
  • social media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • personal financial mamagement
  • retail banking
  • social lending
  • social media

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/46
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Distractions, online
    ŹRÓDŁO: W: Sociology of work : an encyclopedia / ed. by Vicki Smith
    ADRES WYDAWNICZY: Thousand Oaks : SAGE Publications, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 187-188
    ISBN: 978-1-4522-0506-9
    ISBN: 978-1-4522-7619-9 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • online distractions
  • online searching
  • interference
  • multitasking
  • staff
  • social media
  • virtual

    DOI:
    7/46
    AUTORZY: Kamila Wardyn.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Employer branding : nowe publiczności, nowe media
    ŹRÓDŁO: W: Public relations : nowe trendy / red. Karina Stasiuk-Krajewska, Zbigniew Chmielewski, Dariusz Tworzydło
    ADRES WYDAWNICZY: Rzeszów : Newsline, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [99]-118
    ISBN: 978-83-927713-8-8
    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • employer branding
  • social media
  • Millenials
  • branding
  • digital natives

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/46
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Towards a strategy for the use of social media by Polish companies
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [331]-339
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • komunikacja
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • strategia
  • firmy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • communications
  • new media
  • social networking
  • strategy
  • business

    9/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Wojciech Węckowski.
    TYTUŁ: Kultura języka jako wartość warsztatu dziennikarza w świetle kampanii "Ojczysty - dodaj do ulubionych"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Culture of language as a tool of the journalistic trade in light of the campaign "Ojczysty - dodaj do ulubionych"
    ŹRÓDŁO: Język, Komunikacja, Informacja = Language Communication Information. - 2013, T. 8, s. 94-108
    p-ISSN: 1896-9585

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • culture of language
  • media
  • social education
  • attitudes
  • social media

    Adres url:
    10/46
    AUTORZY: Dagmara Wach.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nowe technologie komunikacyjne wspomagające przedsiębiorstwa sektora MSP
    ŹRÓDŁO: W: Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 2011-2012 / [red. Anna Tarnawa, Paulina Zadura-Lichota]
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, cop. 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 115-124
    ISBN: 978-83-7633-284-0
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • SME
  • social media
  • mobile payments

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/46
    AUTORZY: Dagmara Wach.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Relacje firmy w Internecie : społeczność jako źródło danych
    ŹRÓDŁO: W: Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 2011-2012 / [red. Anna Tarnawa, Paulina Zadura-Lichota]
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, cop. 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 141-151
    ISBN: 978-83-7633-284-0
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • marketing online
  • SME

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/46
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Social business - a conceptual framework
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Biznes społecznościowy - ramy pojęciowe
    ŹRÓDŁO: Informatyka Ekonomiczna (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu) . - 2013, 30, s. 44-54
    p-ISSN: 1507-3858

    UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • biznes społecznościowy
  • media społecznościowe
  • technologie Web 2.0
  • serwis społecznościowy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social business
  • social media
  • web 2.0 technologies
  • social networking service

    13/46
    AUTORZY: Monika Woźniak, Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Social media - phenomenon of convergence and business aspects of the economic organizations
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media społecznościowe - zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [427]-438
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • konwergencja
  • komercjalizacja
  • komunikacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • new media
  • social networking
  • convergence
  • commercialization
  • communication

    14/46
    AUTORZY: Dorota Buchnowska, Monika Woźniak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The role and use of social media by universities - ranking of universities in social media
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Rola i wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe - ranking uczelni w mediach społecznościowych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [319]-330
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • serwisy społecznościowe
  • uczelnie akademickie
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • social networking sites
  • academic HEIs
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter

    15/46
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Web design, women in
    ŹRÓDŁO: W: The multimedia encyclopedia of women in today's : world encyclopedia of women in today's world / ed. by Mary Zeiss Stange, Carol K. Oyster & Jane E. Sloan
    ADRES WYDAWNICZY: Thousand Oaks : SAGE Publications, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 2103-2109
    ISBN: 978-1-4522-7038-8
    ISBN: 978-1-4522-7038-8 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • web sites
  • designers
  • women
  • computers
  • entrepreneurs
  • computer science
  • social media

    DOI:
    16/46
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe i studentów w świetle badań własnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Use of social media by higher education institutions and students in the light of empirical studies
    ŹRÓDŁO: Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences. - 2013, 2 (15), s. [36]-50
    p-ISSN: 2080-6000

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • serwis społecznościowy
  • media społecznościowe
  • uczelnie wyższe
  • Facebook
  • fanpage

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social networks
  • social media
  • universities
  • Facebook
  • fanpage

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/46
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Attention crash
    ŹRÓDŁO: W: Encyclopedia of social media and politics / ed. by Kerric Harvey
    ADRES WYDAWNICZY: Thousand Oaks, CA : SAGE Publications, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 89-90
    ISBN: 978-1-4522-4471-6
    ISBN: 978-1-4522-4472-3 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • overload
  • social media
  • information source
  • e-mail
  • media
  • new media
  • media use

    DOI:
    18/46
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Corporate social responsibility
    ŹRÓDŁO: W: Encyclopedia of social media and politics / ed. by Kerric Harvey
    ADRES WYDAWNICZY: Thousand Oaks : SAGE Publications, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 322-325
    ISBN: 978-1-4522-4471-6
    ISBN: 978-1-4522-4472-3 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • corporate social responsibility
  • social media
  • stakeholders
  • social responsibility
  • homophily
  • popularity
  • media

    DOI:
    19/46
    AUTORZY: Agnieszka Szuta.
    TYTUŁ: Media społecznościowe jako grunt pod nowe ruchy społeczne
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social media as the ground for new social movements
    ŹRÓDŁO: Świat Idei i Polityki. - 2014, T. 13, s. 37-50
    p-ISSN: 1643-8442

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • new social movements
  • Arab Spring

    20/46
    AUTORZY: Anna Fornalska, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: New media in marketing communications of automotive dealers on Polish market
    ŹRÓDŁO: W: Seeking dealership excellence through research and training : sales, marketing, new media, finance and management in the automotive industry : conference proceeding / by Christian Stadlmann and Gian Luca Gregori
    ADRES WYDAWNICZY: Ancona : Management Department, Economics Faculty "Giorgio Fuà", Università Politecnica delle Marche, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 24-31
    ISBN: 978-88-907795-9-6
    UWAGI: Bibliogr. 24 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: International Conference of DNDS Project - Developing New Distribution Skills
    Miejsce konferencji: Ancona
    Kraj: IT
    Od dnia: 2014.09.11
    Do dnia: 2014.09.12
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • social media
  • integrated marketing communication
  • automotive market in Poland

    Adres url:
    21/46
    AUTORZY: Kirill Dermanovski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Oficial'nye novostnye kanaly v social'nyh setâh : točka zreniâ kak glavnyj èlement formirovaniâ vyskazyvaniâ
    ŹRÓDŁO: W: Pražská rusistika 2014 : recenzovaný sborník příspěvků z konference konané dne 10. dubna 2014 v Praze / Jakub Konečný (ed.)
    ADRES WYDAWNICZY: Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 156-163
    ISBN: 978-80-7290-785-4
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Pražská rusistika 2014
    Miejsce konferencji: Praha
    Kraj: CZ
    Od dnia: 2014.04.10
    Do dnia: 2014.04.10
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • politic linguistic
  • electronic linguistic
  • point of view
  • social media

    Adres url:
    22/46
    AUTORZY: Kamila Wardyn.
    TYTUŁ WYSTĄPIENIA: Przyszłość public relations w kontekście rozwoju mediów społecznościowych
    NAZWA KONFERENCJI: V Ogólnopolska Konferencja Metodologiczna Medioznawców Internetowość mediów masowych w czasach mediamorfoz, cyfryzacji i konwergencji - nowa ekologia mediów
    MIEJSCE: Warszawa, 20-21 listopada 2014
    ORGANIZATOR KONFERENCJI: Fundacja na rzecz Rozwoju Szkolnictwa Dziennikarskiego ; Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego
    Typ publikacji: PXK
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • public relations
  • social media
  • marketing communications

    23/46
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Topology of social networks
    ŹRÓDŁO: W: Encyclopedia of social media and politics / ed. by Kerric Harvey
    ADRES WYDAWNICZY: Thousand Oaks : SAGE Publications, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 1256-1257
    ISBN: 978-1-4522-4471-6
    ISBN: 978-1-4522-4472-3 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • network and networking
  • networking
  • social networks
  • organizational networks
  • social media
  • knowledge networks
  • expatriates

    DOI:
    24/46
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: Aktywność marek luksusowych w przestrzeni mediów społecznościowych na przykładzie sektora odzieżowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The activity of luxury brands in the social media space on the example of clothing sector
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2015, R. 22, nr 8, s. 149-158
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • luksus
  • produkt luksusowy
  • media społecznościowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury
  • luxury product
  • social media

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    25/46
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Czy miasta potrafią mówić? Gdańsk, Sopot i Gdynia w sieci social media
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Are cities able to communicate? Gdańsk, Sopot and Gdynia in social media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 61-[78]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • social media
  • Facebook
  • marketing miejsc
  • komunikacja na linii urząd-obywatel

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • Facebook
  • place branding
  • communication between local authorities and citizens

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    26/46
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dziennikarstwo obywatelskie - o mediach w rękach odbiorców
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Citizen journalism - media in audience hands
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 545-[562]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziennikarstwo obywatelskie
  • kultura konwergencji
  • media społecznościowe
  • cyfrowe pokolenie
  • demokracja 2.0

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • citizen journalism
  • convergence culture
  • social media
  • digital generation
  • democracy 2.0

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    27/46
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media jako edukator kształtujący społeczne postawy na przykładzie programu TVP 2 Magazyn Ekspresu Reporterów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media as an educator shaping public attitudes on the example of the TVP 2 Storage Express is Reporters
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 525-[543]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • media społeczne
  • edukacja społeczna
  • polityka społeczna
  • postawy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • social media
  • social education
  • social policy
  • attitudes

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    28/46
    AUTORZY: Anna Dziadkiewicz.
    TYTUŁ: Social media and start-ups
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2015, T. 3, nr 4, s. 257-267
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/pliki/art/7126/ [dostęp 14.06.2016]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • start-up
  • content marketing
  • Facebook
  • Y generation
  • Z generation

    Adres url:
    DOI:
    29/46
    AUTORZY: Krystian Puzdrakiewicz.
    TYTUŁ: Social media i crowdsourcing nowymi kanałami partycypacji
    ŹRÓDŁO: Metropolitan : przegląd naukowy, [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 4 (2), s. 62-65
    TRYB DOSTĘPU: http://metropolitan.im.edu.pl/wp-content/uploads/2016/08/metropolitan_caly_0921.pdf [dostęp 04.10.2018]
    e-ISSN: 2353-7558

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • crowdsourcing
  • social participation

    Adres url:
    30/46
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Blogs among other social media - analysis of blogs and other social media in marketing context
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 2, s. 55-67
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/Tom-4/2-2016/art/7918/ [dostęp 06.12.2016]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • e-marketing
  • Internet users behavior
  • social network

    DOI:
    31/46
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Fanpage jako narzędzie nowoczesnej komunikacji marketingowej organizacji społecznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Facebook fan pages as the latest tool of marketing communication for social organizations
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 159-176
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja marketingowa
  • media społecznościowe
  • fanpage

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • social media
  • fan page

    32/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Anna Lusińska, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Polska Akcja Humanitarna - lider społeczny na portalu społecznościowym Facebook
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Polish Humanitarian Organization - the social leader at Facebook
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 4, s. 227-239
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/4-2016/art/9228/ [dostęp 13.06.2017]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • new media
  • social media
  • non-governmental organization

    Adres url:
    DOI:
    33/46
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Rola mediów społecznościowych w komunikacji pokolenia Y
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of social media in communication of generation Y
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2016, R. 62, nr 3, s. 216-227
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja elektroniczna
  • media społecznościowe
  • pokolenie Y
  • milenialsi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • electronic communication
  • social media
  • generation Y
  • Millennials

    Adres url:
    34/46
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Social media a kampanie społeczne. "Facebook to nie życie" jako przykład kampanii społecznej o i na Facebooku
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social media and social campaigns. "Facebook is not life" as an example of a social campaign about and on Facebook
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 4, s. 241-253
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/Tom-4/4-2016/art/9229/ [dostęp 13.06.2017]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social campaigns
  • social media
  • Facebook
  • social education

    Adres url:
    DOI:
    35/46
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wolisz Facebooka czy Snapchata? O psychologicznych motywach korzystania z mediów społecznościowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Do you prefer Facebook or Snapchat? The psychological motivations of the social media use
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 171-186
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • Facebook
  • Snapchat
  • psychologia mediów
  • teoria korzystania i gratyfikacji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • Facebook
  • Snapchat
  • psychology of media
  • uses and gratification theory

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    36/46
    AUTORZY: Jacek Maślankowski.
    TYTUŁ: Automatyczna analiza treści nieustrukturyzowanej jako przykład źródła informacji dla administracji publicznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Automatic analysis of unstructured content as an example of a data source for the public administration
    ŹRÓDŁO: Roczniki Kolegium Analiz Ekonomicznych. - 2017, Z. 46, s. 161-172
    p-ISSN: 1232-4671

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Big Data
  • social media
  • text mining
  • machine learning
  • sentiment analysis

    Adres url:
    37/46
    AUTORZY: Liwia Delińska.
    TYTUŁ: Koncepcja marketingu doświadczeń w nowych mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Conception of experience marketing in the new media
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2017, R. 15, nr 1, s. 81-94
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing doświadczeń
  • komunikacja marketingowa
  • wizerunek marki
  • media społecznościowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • experience marketing
  • emotions
  • marketing communication
  • brand image
  • social media

    38/46
    AUTORZY: Wioleta Dryl, Luciana de Araujo Gil, Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: The use of Facebook as a means of marketing communication for luxury brands
    ŹRÓDŁO: Torun Business Review. - 2017, nr 16 (1), s. 63-74
    p-ISSN: 2451-0947
    e-ISSN: 2451-0955

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury brands
  • social media
  • Facebook
  • luxury products

    Adres url:
    DOI:
    39/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy na portalu społecznościowym Facebook
    ŹRÓDŁO: W: Komunikowanie społeczne w dobie nowych technologii : praca zbiorowa / pod red. Doroty Piontek i Szymona Ossowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-141
    ISBN: 978-83-949981-1-0
    ISBN: 978-83-949981-2-7 (wydanie elektroniczne)
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • internetowa komunikacja marketingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • marketing communication in internet

    40/46
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Wojna w "strefie komfortu". Konflikt syryjski w społecznościowej przestrzeni Twittera
    ŹRÓDŁO: Jakościowe Badania Pedagogiczne, [dokument elektroniczny]. - 2017, T. 2, nr 1, s. 83-102
    e-ISSN: 2543-5655

    UWAGI: https://wnus.edu.pl/jbp/file/article/download/8215/33328.pdf [dostęp 03.11.2017]
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • war
  • social media
  • Syria
  • Twitter
  • representation

    Adres url:
    41/46
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Wykorzystanie nowych mediów w komunikowaniu politycznym na przykładzie Urzędu Miejskiego w Elblągu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: New media in political communication on the example of the City Hall in Elbląg
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 2 (3), s. 43-55
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikowanie polityczne
  • nowe media
  • komunikacja marketingowa
  • media społecznościowe
  • jednostka samorządu terytorialnego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • political communication
  • new media marketing communication
  • social media
  • local government unit

    Adres url:
    DOI:
    42/46
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Życie, śmierć, godność i nadzieja w 140 znakach. Kryzys uchodźczy w obrazach i narracjach w społecznościowej przestrzeni Twittera
    ŹRÓDŁO: W: Zemsta emancypacji : nacjonalizm, uchodźcy, muzułmanie : zagrożenia i wyzwania kryzysu uchodźczego / red. Tomasz Nowicki
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 91-124
    ISBN: 978-83-65155-64-1
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • refugees
  • social media
  • war
  • Twitter

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    43/46
    AUTORZY: Liwia Delińska.
    TYTUŁ: Media społecznościowe jako determinanta rozwoju usług turystycznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social media as a determinant of the development of tourism services
    ŹRÓDŁO: Ekonomiczne Problemy Usług. - 2018, 1 (130), s. 17-25
    p-ISSN: 1896-382X
    e-ISSN: 2353-2866

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • zachowania konsumentów
  • turystyka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • consumer behavior
  • tourism

    Adres url:
    DOI:
    44/46
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Liwia Delińska.
    TYTUŁ: Media społecznościowe jako źródło absorpcji i dzielenia się informacją o produktach i ich oferentach przez pokolenie Y
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social media as a source for the absorption and sharing information of products and their bidders by the Y generation
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2018, R. 25, nr 4, s. 18-26
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • proces zakupowy
  • absorpcja informacji
  • dzielenie się informacją
  • źródło informacji
  • produkt
  • pokolenie Y

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • purchasing process
  • absorption of information
  • sharing information
  • information source
  • product
  • generation Y

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    45/46
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Rola Google w komunikowaniu treści blogów w segmencie polskich młodszych millenialsów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of Google in communicating blog content in the segment of young Polish millennials
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie w Kulturze. - 2018, T. 19, z. 2, s. 123-135
    p-ISSN: 1896-8201
    e-ISSN: 2084-3976

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Google
  • media społecznościowe
  • blog
  • blogosfera
  • millenialsi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Google
  • social media
  • blog
  • blogosphere
  • Millennials

    Adres url:
    DOI:
    46/46
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Rola mediów społecznościowych w komunikowaniu treści blogów w segmencie młodszych milenialsów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of social media in communicating blog content in the segment of young millennials
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2018, R. 25, nr 4, s. 331-340
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • blog
  • blogosfera
  • milenialsi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • blog
  • blogosphere
  • Millennials

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego