logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SOCIAL NETWORK
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Dorota Buchnowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: CRM 2.0 - wykorzystanie blogów i serwisów społecznościowych do budowania trwałych relacji z klientem
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: CRM 2.0 - using weblog and social network in customer relationship management
ŹRÓDŁO: W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych : innowacje i implikacje interdyscyplinarne, t. 2 / red. Zbigniew E. Zieliński
ADRES WYDAWNICZY: Kielce : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Handlowej, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 16-23
ISBN: 978-83-89274-40-3
UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • CRM 2.0
  • firma 2.0
  • marketing 2.0
  • kultura 2.0
  • rozrywka 2.0
  • biblioteka 2.0
  • Web 2.0

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • CRM 2.0
  • weblog
  • social network
  • customer relationship management

    2/2
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Blogs among other social media - analysis of blogs and other social media in marketing context
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie Mediami, [dokument elektroniczny]. - 2016, T. 4, nr 2, s. 55-67
    TRYB DOSTĘPU: http://www.ejournals.eu/ZM/Tom-4/2-2016/art/7918/ [dostęp 06.12.2016]
    e-ISSN: 2354-0214

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • e-marketing
  • Internet users behavior
  • social network

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego