logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SOCIAL RESPONSIBILITY
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/12
AUTORZY: Małgorzata Wiśniewska, Tomasz Gasiński.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zrównoważona działalność i wzrost zaangażowania społecznego na przykładzie banku HSBC
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Sustainable acti vity and growth of social engagement of HSBC Bank
ŹRÓDŁO: W: Społeczna odpowiedzialność instytucji finansowych : praca zbiorowa / pod red. Mieczysława Bąka, Przemysława Kulawczuka
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. 57-69
ISBN: 978-83-927151-5-3
UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
UWAGI: Materiały z III Krajowej Konferencji Menedżerów i Nauki w Zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i Instytucji Finansowych, 20 maja 2009 r., Sopot
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • odpowiedzialność społeczna
  • CSR
  • raporty społeczne
  • interesariusze
  • akcjonariusze
  • zysk
  • zasady i wartości
  • zrównoważony rozwój
  • sustainability
  • poziom dojrzałości CSR

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social responsibility
  • CSR report
  • stakeholders
  • shareholders
  • profit
  • principles and values
  • sustainable development
  • sustainability
  • CSR maturity level

    Adres url:
    2/12
    AUTORZY: Elżbieta Kolasińska.
    TYTUŁ: Społeczna odpowiedzialność organizacji w praktyce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social responsibility of an organization in practice
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2011, nr 156, s. [231]-239
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Społeczna odpowiedzialność organizacji : metodyka, narzędzia, ocena
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • odpowiedzialność
  • organizacja
  • praktyka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social responsibility
  • organization
  • stakeholders
  • public relations

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/12
    AUTORZY: Marek Ossowski.
    TYTUŁ: Idea ośrodków odpowiedzialności a społeczna odpowiedzialność podmiotów gospodarczych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Idea of responsibility centers vs. corporate social responsibility
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2013, nr 297, s. [243]-253
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Rola podmiotów sektora publicznego, gospodarstw domowych i przedsiębiorstw w kreowaniu i wspieraniu zrównoważonego rozwoju
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ośrodek odpowiedzialności
  • odpowiedzialność społeczna
  • interesariusze

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • responsibility centre
  • social responsibility
  • stakeholders

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/12
    AUTORZY: Janusz Żurek.
    TYTUŁ: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa tworzy nową jakość kultury przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Corporate social responsibility creates new quality of the enterprise's culture
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego. - 2013, nr 10, s. [137]-150
    p-ISSN: 2080-6302

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • społeczna odpowiedzialność biznesu
  • kultura przedsiębiorstwa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social responsibility
  • enterprise's culture

    Adres url:
    5/12
    AUTORZY: Anna Blajer-Gołębiewska.
    TYTUŁ: Corporate reputation and economic performance : the evidence from Poland
    ŹRÓDŁO: Economics & Sociology, [dokument elektroniczny]. - 2014, Vol. 7, no. 3, s. 194-207
    TRYB DOSTĘPU: http://www.economics-sociology.eu/files/19_91_Blajer-Golebiewska.pdf [dostęp 9.01.2015]
    p-ISSN: 2071-789X
    e-ISSN: 2306-3459

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social responsibility
  • corporate reputation
  • investment decisions
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    6/12
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Corporate social responsibility
    ŹRÓDŁO: W: Encyclopedia of social media and politics / ed. by Kerric Harvey
    ADRES WYDAWNICZY: Thousand Oaks : SAGE Publications, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 322-325
    ISBN: 978-1-4522-4471-6
    ISBN: 978-1-4522-4472-3 (online)
    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: ZOH
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • corporate social responsibility
  • social media
  • stakeholders
  • social responsibility
  • homophily
  • popularity
  • media

    DOI:
    7/12
    AUTORZY: Krystyna Dziworska.
    TYTUŁ: Czy ekonomiści zawiedli społeczeństwa gospodarujące?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Have economists failed society?
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2014, R. 12, nr 4, s. 105-119
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • odpowiedzialność społeczna
  • społeczeństwo
  • rozwój społeczno-gospodarczy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social responsibility
  • society
  • socio-economic development

    Adres url:
    8/12
    AUTORZY: Anna Blajer-Gołębiewska.
    TYTUŁ: The importance of corporate reputation for investors in the banking sector in Poland
    ŹRÓDŁO: Journal on Legal and Economic Issues of Central Europe. - 2014, Vol. 5, no. 2, s. 25-34
    p-ISSN: 2043-085X

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social responsibility
  • corporate reputation
  • behavioural finance
  • investment decisions
  • event studies
  • Poland

    9/12
    AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wizerunek dziecka w reklamie społecznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image of a child in social advertising
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 181-[197]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama społeczna
  • dziecko
  • stereotypy
  • projektowanie graficzne
  • społeczna odpowiedzialność

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social advertising
  • child
  • stereotypes
  • graphic design
  • social responsibility

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/12
    AUTORZY: Jerzy Gwizdała, Lech Jędrzejewski.
    TYTUŁ: Społeczna odpowiedzialność wyższej uczelni publicznej związana z realizacją innowacyjnych projektów przyczyniających się do wzrostu regionalnej konkurencyjności
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social responsibility of Publics Universities related to the implementation of innovative projects contributing to the growth of regional competitiveness
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2017, R. 24, nr 11, s. 111-120
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • społeczna odpowiedzialność
  • uczelnia wyższa
  • rozwój regionalny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social responsibility
  • university
  • regional development

    Adres url:
    11/12
    AUTORZY: Krystyna Dziworska, Anna Górczyńska.
    TYTUŁ: Współczesne dylematy poszukiwania nowego ładu gospodarczego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Contemporary dilemmas of the search for new economic governance
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2017, Vol. 8, nr 2, s. 71-86
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2017/06/5_K_Dziworska_A_Gorczynska_WG_2_2017_ZiE.pdf [dostęp 16.06.2017]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • odpowiedzialność społeczna
  • ład gospodarczy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social responsibility
  • economic governance

    Adres url:
    12/12
    AUTORZY: Olena Petryk, Oleksii Kurylo, Oleksandra Karmaza, Vitalii Makhinchuk, Olga Martyniuk.
    TYTUŁ: Non-financial reporting of companies and the necessity of its confirmation by auditors in Ukraine
    ŹRÓDŁO: Problems and Perspectives in Management. - 2018, Vol. 16, iss. 2, s. 385-395
    p-ISSN: 1727-7051
    e-ISSN: 1810-5467

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • audit
  • non-financial reporting
  • social responsibility
  • indicators
  • standards
  • control procedures
  • audit report

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego