logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Sławomira Sadowska.
TYTUŁ: Egzamin gimnazjalny 2012 dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi o jawnych i ukrytych sposobach myślenia osób zaangażowanych we wdrażanie zmian
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The 2012 middle school leaving examination for students with special educational needs. Obvious and covert lines of thought in people involved in introducing changes
ŹRÓDŁO: Szkoła Specjalna. - 2013, T. 74, nr 5, s. 325-343
p-ISSN: 0137-818X

UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • jakość w szkolnictwie
  • zmiana edukacyjna
  • specjalne potrzeby edukacyjne
  • egzamin zewnętrzny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality in education
  • educational change
  • special educational needs
  • external examination

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Karolina Tersa.
    TYTUŁ: Kompetencje diagnostyczne nauczycieli. Oczekiwania i wyzwania
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Teachers' diagnostic skills. Expectations and challenges
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2014, nr 16, s. [90]-105
    p-ISSN: 2080-9476

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Pedagog, nauczyciel, terapeuta
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nauczyciel
  • pedeutologia
  • kompetencje diagnostyczne
  • dydaktyka
  • specjalne potrzeby edukacyjne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher
  • teacher studies
  • diagnostic skills
  • didactics
  • special educational needs

    3/3
    AUTORZY: Justyna Siemionow.
    TYTUŁ: Specjalne potrzeby edukacyjne ucznia niedostosowanego społecznie a proces jego resocjalizacji w środowisku instytucjonalnym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The special educational needs of socially maladjusted pupils which are connected with process of their social rehabilitation in the institutional environment
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2017, nr 28, s. 162-174
    p-ISSN: 2080-9476

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Proces resocjalizacji w nurcie egalitarnej niejednorodności
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • specjalne potrzeby edukacyjne
  • uczeń niedostosowany społecznie
  • proces resocjalizacji
  • młodzieżowe ośrodki wychowawcze

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • special educational needs
  • socially maladjusted students
  • process of social rehabilitation
  • youth educational centres

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego