logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SPECIAL LANGUAGE DIFFICULTIES
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Zofia Pomirska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Trudności w nauce czytania i pisania jako konsekwencja zaniedbań systemu edukacyjnego
ŹRÓDŁO: W: Z problematyki kształcenia językowego w szkole, t. 5 / pod. red. Elżbiety Awramiuk
ADRES WYDAWNICZY: Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 253-264
ISBN: 978-83-7431-417-6
UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • analfabetyzm funkcjonalny
  • dysleksja
  • edukacja
  • trudności w czytaniu i pisaniu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • education
  • dyslexia
  • special language difficulties

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego