logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SPECIFIC LANGUAGE DISORDERS SLI
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Ewa Czaplewska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Trudności w czytaniu i pisaniu u dzieci ze specyficznym zaburzeniem językowym (SLI)
ŹRÓDŁO: W: Zaburzenia komunikacji pisemnej / red. nauk. Aneta Domagała, Urszula Mirecka
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Harmonia Universalis, 2017
SERIA: Logopedia XXI Wieku
OPIS FIZYCZNY: S. 352-362
ISBN: 978-83-7744-131-2
UWAGI: Bibliogr. s. 841-846
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • specyficzne zaburzenie językowe (SLI)
  • dysleksja
  • dekodowanie
  • czytanie ze zrozumieniem
  • świadomość fonologiczna
  • pamięć krótkotrwała
  • kompetencje narracyjne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • specific language disorders (SLI)
  • dyslexia
  • decoding skill
  • reading comprehension
  • phonemic awareness phonological
  • short-term memory
  • narrative skills

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego