logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SPECIFIC LEARNING DIFFICULTIES
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Marta Łockiewicz, Dorota Kalka.
TYTUŁ: Aktywizacja rozwoju psychomotorycznego za pomocą Metody Dobrego Startu
ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 3 (8), s. 19-21
p-ISSN: 1689-4839

UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • pre-school children
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • psychomotor development
  • early childhood education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/5
    AUTORZY: Dagmara Jankowska, Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska.
    TYTUŁ: Funkcjonowanie poznawcze kobiet i mężczyzn z dysleksją
    ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 1 (6), s. 18-20
    p-ISSN: 1689-4839

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • strengths
  • cognitive functioning
  • adults

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/5
    AUTORZY: Marta Łockiewicz, Marta Bogdanowicz, Maria Pąchalska, Karol Karasiewicz.
    TYTUŁ: Studenci z dysleksją i ich mocne strony
    ŹRÓDŁO: Dysleksja. - 2010, nr 1 (6), s. 15-17
    p-ISSN: 1689-4839

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • developmental dyslexia
  • specific learning difficulties
  • strengths
  • visual-spatial abilities
  • creativity
  • motivation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/5
    AUTORZY: Małgorzata Lipowska, Ewa Czaplewska, Anna Wysocka.
    TYTUŁ: Visuospatial deficits of dyslexic children
    ŹRÓDŁO: Medical Science Monitor. - 2011, Vol. 17, no. 4, s. CR216-CR221
    p-ISSN: 1234-1010

    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 20.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • specific learning difficulties
  • visuospatial deficit

    Adres url:
    5/5
    AUTORZY: Małgorzata Lipowska, Urszula Sajewicz-Radtke.
    TYTUŁ: Language as a moderator of memory-related processes in children with developmental dyslexia
    ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2012, Vol. 10, no. 2, s. 205-214
    p-ISSN: 1730-7503

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • specific learning difficulties
  • language
  • memory
  • visuo-spatial functioning

    Inne bazy podające opis:
  • Scopus

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego