logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: STUDENTS
Liczba odnalezionych rekordów: 27



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/27
AUTORZY: Grzegorz Bucior.
TYTUŁ: Sposób oceny ćwiczeń z rachunkowości skomputeryzowanej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marking in computerized accounting tutorial
ŹRÓDŁO: Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica. - 2009, 56, s. 17-21
p-ISSN: 2081-0644
e-ISSN: 2300-5386

UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ocena studentów
  • rachunkowość skomputeryzowana
  • nauczanie
  • rachunkowość
  • studenci
  • program nauczania

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • computerized accounting
  • students marking
  • teaching
  • accounting
  • students
  • curriculum

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/27
    AUTORZY: Kirsten Hofgaard Lycke, Manfred Bayer, Małgorzata Cackowska, Helene Hård as Segerstad, Kristina Johansson, Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The transition from higher education to work life
    ŹRÓDŁO: W: Students as journeymen between cultures of higher education and work : a longitudinal European study of the transition from higher education to work life / Lars Owe Dahlgren (ed.)
    ADRES WYDAWNICZY: Sarbrücken : Lap Lambert Academic Publishing, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. 89-114
    ISBN: 978-3-8383-9462-6
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 134-140
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • higher education
  • work life
  • students
  • transition

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/27
    AUTORZY: Arkadiusz Peisert.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Współczesne tradycje polskich korporacji akademickich
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Traditions of Polish academic fraternities
    ŹRÓDŁO: W: Tradycja w kontekstach społecznych / pod red. Józefa Styka, Małgorzaty Dziekanowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2011
    SERIA: Tradycja dla Współczesności, t. 3
    OPIS FIZYCZNY: S. [75]-82
    ISBN: 978-83-227-3300-4
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • academic fraternity
  • Weletia
  • non-governmental organization
  • students
  • Arconia

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/27
    AUTORZY: Maciej Widawski, Małgorzata Kowalczyk.
    TYTUŁ: Celebrating five years of the UG Student Slang Project
    ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2012, no. 9, s. [211]-221
    p-ISSN: 1732-1220

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • slang
  • sociolinguistics
  • lexicography
  • students
  • Polish

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/27
    AUTORZY: Michał Golubiewski.
    TYTUŁ: Code-switching among Polish university students
    ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2012, no. 9, s. [25]-40
    p-ISSN: 1732-1220

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • language
  • code
  • switch
  • students
  • bilingualism

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/27
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Próba oceny aktywności polskich uczelni w serwisach społecznościowych
    ŹRÓDŁO: W: Systemy wspomagania organizacji SWO 2012 : praca zbiorowa / pod red. Teresy Porębskiej-Miąc i Henryka Sroki
    ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012
    SERIA: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    OPIS FIZYCZNY: S. [163]-172
    ISBN: 978-83-7875-022-2
    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • social networking services
  • students
  • univesities

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/27
    AUTORZY: Grażyna Karwacka, Aleksandra Cicharska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zadanie egzaminacyjne w kształtowaniu poczucia podmiotowości studenta
    ŹRÓDŁO: W: Podmiotowość w edukacji wobec odmienności kulturowych oraz społecznych zróżnicowań, 2 / Natalia Majchrzak, Natasza Starik, Andrzej Zduniak (red. nauk.)
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2012
    SERIA: Edukacja XXI wieku, 2084-9001, 28
    OPIS FIZYCZNY: S. [129]-137
    ISBN: 978-83-61304-54-8
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • education
  • students
  • subjectivity

    8/27
    AUTORZY: Paweł Atroszko.
    TYTUŁ: Relationship between financial resources and home environment and students' learning related attitudes, beliefs and behaviors
    ŹRÓDŁO: Ad Alta : Journal of Interdisciplinary Research, [dokument elektroniczny]. - 2013, Vol. 3, iss. 2, s. 7-10
    TRYB DOSTĘPU: http://www.magnanimitas.cz/ADALTA/0302/PDF/0302.pdf [dostęp 25.02.2014]
    e-ISSN: 1804-7890

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • learning
  • knowledge-based economy
  • financial resources
  • home environment
  • students
  • self-efficacy
  • perfectionism

    Adres url:
    9/27
    AUTORZY: Elżbieta Gorloff.
    TYTUŁ: Instytucjonalny i organizacyjny rozwój średnich szkół ogólnokształcących w województwie gdańskim po II wojnie światowej (1945-1948)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Institutional and organisational development of secondary education in the Gdańsk region after the Second World War ( 1945-1948)
    ŹRÓDŁO: Biuletyn Historii Wychowania. - 2014, nr 32, s. 109-119
    p-ISSN: 1233-2224

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • grammar schools
  • secondary schools
  • school network
  • post-war period
  • Gdańsk county
  • students
  • teachers

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/27
    AUTORZY: Zofia Pomirska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Przygotowanie studentów do pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych w teorii i praktyce dydaktycznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Preparing students for working with special needs pupils in theory and practice
    ŹRÓDŁO: W: Przez praktyki do praktyki w stronę innowacyjności w kształceniu nauczycieli, cz. 1, Język polski, historia, wiedza o społeczeństwie / red. Iwona Morawska, Małgorzata Latoch-Zielińska, Beata Jarosz, Mariusz Ausz
    ADRES WYDAWNICZY: Lublin : Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 83-94
    ISBN: 978-83-63503-18-5
    UWAGI: Bibliogr. zbiorcza s. 239-257
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • education
  • dyslexia
  • pupils
  • students

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/27
    AUTORZY: Anna Ussorowska, Jacek Przybylski, Jan Mieszkowski, Bartłomiej Niespodziński, Pola Weiner.
    TYTUŁ: Wpływ samooceny na osiągnięcia sportowe u zawodników trenujących judo
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The impact of self-esteem on the sporting achieve ments of athletes training judo
    ŹRÓDŁO: Journal of Health Sciences. - 2014, 4 (9), s. 39-50
    p-ISSN: 2300-665X
    e-ISSN: 1429-9623

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • sprawność fizyczna
  • studenci
  • samoocena
  • ocena emocjonalna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • physical fitness
  • students
  • self-esteem
  • emotional evaluation

    Adres url:
    12/27
    AUTORZY: Artur Sawicki, Monika Mokosińska, Bartosz Atroszko, Sylwia Malinowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Cyniczna wrogość wśród studentów - podsumowanie wstępnych badań
    ŹRÓDŁO: W: Psychospołeczne aspekty zdrowia / pod red. nauk. Anny Nawrockiej, Franciszka Makurata, Radosława Breski
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Athenae Gedanenses, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 103-116
    ISBN: 978-83-64706-23-3
    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cynical hostility
  • students

    13/27
    AUTORZY: Agata Goździewicz-Rostankowska, Piotr K. Oleś.
    TYTUŁ: W kierunku modelu akceptowanych wartości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Towards the model of accepted values
    ŹRÓDŁO: Przegląd Psychologiczny. - 2015, T. 58, nr 4, s. 419-435
    p-ISSN: 0048-5675

    UWAGI: Bibliogr. 50 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wartości
  • analiza czynnikowa
  • studenci
  • wymiary wartości

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • values
  • factor analysis
  • students
  • value dimensions

    14/27
    AUTORZY: Jolanta Laskowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: "Gazet Pan nie czyta?" O czytelnictwie studentów kierunków humanistycznych w dobie nowych technologii w świetle badań sondażowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Don't you read newspapers?" About readership among the students of the humanities in an era of new technologies in light of the surveytesting
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, The faces of media communication = Media, biznes, kultura, t. 2, Oblicza komunikacji medialnej / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 458-479
    ISBN: 978-0-9927953-5-1 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-405-7 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • prasa
  • czytelnictwo pracy
  • studenci

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • press
  • reading
  • students

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/27
    AUTORZY: Maria Groenwald.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Akademičeskij učitel' v mire novyh media
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Academic teacher in the world of new media
    ŹRÓDŁO: W: Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy : materialy IX Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii : Moskva, RUDN, 21-22 aprelâ 2016 g. : v dvuh častâh, č. 1 / [nauč. red. V. I. Kazarenkov, M. A. Rušina]
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 92-99
    ISBN: 978-5-209-07225-6 (č. 1)
    ISBN: 978-5-209-07224-9
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: IX Meždunarodnaâ naučno-praktičeskoj konferenciâ "Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy"
    Miejsce konferencji: Moskva
    Kraj: RU
    Od dnia: 2016.04.21
    Do dnia: 2016.04.22
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • academic teacher
  • students
  • 'digital natives'
  • 'digital immigrants'

    16/27
    AUTORZY: Paulina Segen`.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Počemu molodye lûdi v Pol'še ne buntuût? Reč' o studenčeskoj revolûcii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Why do young people in Poland don't riot? Speech on student revolution
    ŹRÓDŁO: W: Viŝa osvìta Ukraïni u kontekstì ìntegracìï do Êvropejs'kogo osvìtn'ogo prostoru = Higher education of Ukraine in the context of integration to European educational space / [vìdp. red. vip. Ì. P. Manoha]
    ADRES WYDAWNICZY: [Kìïv] : Gnozis, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 172-180
    ISBN: 978-966-2760-43-9
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    UWAGI: Gumanìtarnij Vìsnik DVNZ : dodatok 1 do vip. 37. Tom I (69)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • student revolution
  • neoliberalism
  • university
  • ethics
  • students
  • graduates

    17/27
    AUTORZY: Arleta Szadziewska, Jarosław Kujawski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The factors influencing students' choice of other than the ACCA-accredited curricula at the University of Gdansk
    ŹRÓDŁO: W: Edulearn 16 : 8th International Conference on Education and New Learning Technologies, 4-6 July, 2016 : conference proceedings / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Barcelona, Spain : IATED, 2016
    SERIA: EDULEARN Proceedings, 2340-1117
    OPIS FIZYCZNY: S. 1833-1844
    ISBN: 978-84-608-8860-4
    UWAGI: Płyta CD
    Tytuł-nazwa konferencji: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies
    Miejsce konferencji: Barcelona
    Kraj: ES
    Od dnia: 2016.07.04
    Do dnia: 2016.07.06
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students
  • study programme
  • accounting
  • University of Gdansk

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    18/27
    AUTORZY: Arleta Szadziewska, Jarosław Kujawski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The usefulness of the blended-learning method in the opinion of full-time students of the Gdansk University
    ŹRÓDŁO: W: Edulearn 16 : 8th International Conference on Education and New Learning Technologies, 4-6 July, 2016: conference proceedings / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Barcelona : IATED, 2016
    SERIA: EDULEARN Proceedings, 2340-1117
    OPIS FIZYCZNY: S. 1792-1801
    ISBN: 978-84-608-8860-4
    UWAGI: Płyta CD
    Tytuł-nazwa konferencji: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies
    Miejsce konferencji: Barcelona
    Kraj: ES
    Od dnia: 2016.07.04
    Do dnia: 2016.07.06
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students
  • blended-learning method
  • University of Gdansk
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    19/27
    AUTORZY: Jarosław Jendza.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring w uniwersytecie - pomiędzy nabywaniem a tworzeniem znaczeń w procesie studiowania
    ŹRÓDŁO: W: W trosce o jakość w ilości : tutoring oksfordzki w Uniwersytecie Gdańskim / pod red. Beaty Karpińskiej-Musiał
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 29-60
    ISBN: 978-83-65148-72-8
    UWAGI: Bibliogr. 65 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • university
  • students

    Adres url:
    20/27
    AUTORZY: Arleta Szadziewska, Jarosław Kujawski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Advantages and disadvantages of the blended-learning method used in the educational process at the Faculty of Management at the University of Gdansk, in the opinion of undergraduate students
    ŹRÓDŁO: W: ICERI2017 Proceedings : 10th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 16-18 of November 2017 / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Seville : IATED Academy, cop. 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 3938-3946
    ISBN: 978-84-697-6957-7
    Tytuł-nazwa konferencji: 10th International Conference of Education, Research and Innovation
    Nazwa skrócona konferencji: ICERI2017
    Miejsce konferencji: Seville
    Kraj: ES
    Od dnia: 2017.11.16
    Do dnia: 2017.11.18
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students
  • blended-learning method
  • advantages
  • University of Gdansk
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    21/27
    AUTORZY: Arleta Szadziewska, Ewa Spigarska, A. Januszewski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Analysis of the curricula at economic colleges and universities in Poland, in the field of 'finance and accounting'
    ŹRÓDŁO: W: ICERI2017 Proceedings : 10th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 16-18 of November 2017 / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Seville : IATED Academy, cop. 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 3991-4001
    ISBN: 978-84-697-6957-7
    Tytuł-nazwa konferencji: 10th International Conference of Education, Research and Innovation
    Nazwa skrócona konferencji: ICERI2017
    Miejsce konferencji: Seville
    Kraj: ES
    Od dnia: 2017.11.16
    Do dnia: 2017.11.18
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students
  • finance and accounting
  • curricula
  • public economic colleges and universities
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    22/27
    AUTORZY: Ewa Spigarska, Ewa Majerowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Economic and social factors of studying finance and accounting: the case of master degree students at the University of Gdansk
    ŹRÓDŁO: W: Edulearn 17 : 9th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain, 3-5 July, 2017 : conference proceedings / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Barcelona : IATED, 2017
    SERIA: EDULEARN Proceedings, 2340-1117
    OPIS FIZYCZNY: S. 553-559
    ISBN: 978-84-697-3777-4
    UWAGI: Płyta CD
    Tytuł-nazwa konferencji: 9th International Conference on Education and New Learning Technologies
    Miejsce konferencji: Barcelona
    Kraj: ES
    Od dnia: 2017.07.03
    Do dnia: 2017.07.05
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social factors
  • economic factors
  • logit model
  • finance and accounting
  • innovation
  • technology
  • research projects
  • students
  • teaching

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    23/27
    AUTORZY: Jarosław Jendza.
    TYTUŁ: Pozycjonowanie studentów w narracjach pracowników naukowo-dydaktycznych uniwersytetu jako kontekst dla refleksji nad dydaktyczną funkcją szkoły wyższej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: University students' social positioning in the narratives of academic staff as a context for reflection on the didactic function of university
    ŹRÓDŁO: Dyskursy Młodych Andragogów. - 2017, nr 18, s. 35-46
    p-ISSN: 2084-2740

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uniwersytet
  • studenci
  • pozycjonowanie
  • krytyczna analiza metafor

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • university
  • students
  • positioning
  • critical metaphor analysis

    Adres url:
    24/27
    AUTORZY: Arleta Szadziewska, Jarosław Kujawski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Professional competencies of accounting specialists in the opinion of 'finance and accounting' students at the University of Gdansk
    ŹRÓDŁO: W: ICERI2017 Proceedings : 10th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville, Spain, 16-18 of November 2017 / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Seville : IATED Academy, cop. 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 5473-5481
    ISBN: 978-84-697-6957-7
    Tytuł-nazwa konferencji: 10th International Conference of Education, Research and Innovation
    Nazwa skrócona konferencji: ICERI2017
    Miejsce konferencji: Seville
    Kraj: ES
    Od dnia: 2017.11.16
    Do dnia: 2017.11.18
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students
  • professional accountants
  • professional competencies
  • skills
  • technical knowledge
  • University of Gdansk
  • Poland

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    25/27
    AUTORZY: Jan Papież.
    TYTUŁ: Tożsamość studentów z kręgu kultury ponowoczesnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The identity of students from the circle of postmodern culture
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2017, nr 27, s. 222-231
    p-ISSN: 2080-9476

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Budowanie wiedzy w pedagogice specjalnej / Studenci i studiowanie pedagogiki specjalnej
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tożsamość
  • ponowoczesność
  • studenci
  • rozwój
  • czynniki ryzyka
  • globalizacja
  • społeczeństwo informacyjne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • identity
  • postmodernism
  • students
  • development
  • risk factors
  • globalization
  • information society

    Adres url:
    26/27
    AUTORZY: Martyna Siudak, Marta Ziętek, Anna Tober-Marczewska, Elżbieta Sideris, Artur Hugo Świergiel.
    TYTUŁ: Correlation between salivary cortisol and psychological stress indicators during a driving course
    ŹRÓDŁO: Acta Neuropsychologica. - 2018, Vol. 16, no. 3, s. 259-266
    p-ISSN: 1730-7503
    e-ISSN: 2084-4298

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • stress
  • coping
  • cortisol
  • driving license
  • students

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
    27/27
    AUTORZY: Joanna Dąbal, Katarzyna Linda-Grycza.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Interdisciplinary etno-archaeological field school in Łeba, Poland. Teaching of understanding the past
    ŹRÓDŁO: W: ICERI2018 Conference Proceedings : 11th International Conference of Education, Research and Innovation, Seville (Spain), 12-14 November 2018 / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Seville : IATED Academy, cop. 2018
    SERIA: ICERI Proceedings, 2340-1095
    OPIS FIZYCZNY: S. 699-707
    ISBN: 978-84-09-05948-5
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: 11th International Conference of Education, Research and Innovation
    Organizator konferencji: ICERI2018
    Miejsce konferencji: Seville
    Kraj: ES
    Od dnia: 2018.11.12
    Do dnia: 2018.11.14
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • archaeology
  • ethnology
  • education
  • Poland
  • students

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego