logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SUMMATIVE ASSESSMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Teoretyczne podstawy oceniania osiągnięć uczniów
ŹRÓDŁO: W: Ocenianie kształtujące po polsku : kurs dla doradców metodycznych - teoria i praktyka : scenariusze zajęć / red.: Marta Choroszczyńska, Klemens Stróżyński
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2010
OPIS FIZYCZNY: S. 11-45
ISBN: 978-83-62360-32-1
UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory of classroom assessment
  • formative assessment
  • summative assessment

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego