logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: SYSTEMATIC SOUND CORRESPONDENCES
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Mikołaj Rychło.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The philological element in the education of a language teacher: understanding the similarity between English and Polish
ŹRÓDŁO: W: General education and language teaching methodology : the Gdańsk School of ELT / Karolina Janczukowicz, Mikołaj Rychło (eds.)
ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang, 2015
SERIA: Gdańsk Studies in Language, 2196-016X, vol. 3
OPIS FIZYCZNY: S. 43-56
ISBN: 978-3-631-64919-0 (print)
ISBN: 978-3-653-03987-0 (e-book)
UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • borrowing
  • conscious learning
  • etymology in language education
  • lexicalization
  • loanword
  • meaningful learning
  • Polish-English cognates
  • systematic sound correspondences
  • teacher education

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego