logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TEACHER EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/12
AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The place of intercultural competence in the academic curriculum of foreign language teacher education
ŹRÓDŁO: W: Interdisciplinary perspectives in foreign language teacher education / ed. by Krzysztof Bogacki, Barbara Głowacka and Dorota Potocka
ADRES WYDAWNICZY: Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2008
OPIS FIZYCZNY: S. 191-200
ISBN: 978-83-7431-148-9
UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • language
  • culture
  • Intercultural Communicative Competence
  • foreign language didactics
  • interdisciplinary methods
  • awareness
  • pragmatic competence
  • teacher education

    2/12
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Alibi niskich zarobków. O wysokiej randze bezinteresowności w ideologii zawodowej nauczycieli
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Low wages alibi. On high rank of selflessness in vocational ideology of teachers
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2011, nr 4 (56), s. 43-63
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 39 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • critical pedagogy
  • teacher education
  • vocational ideology

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/12
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz.
    TYTUŁ: Eap and academic discourse : mediating elaborated code in a CLIL type teacher education
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2013, nr 41/2, s. 171-187
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 51 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • język akademicki
  • język specjalistyczny
  • CLIL
  • podejście ekologiczne
  • languaging
  • edukacja nauczycieli

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • EAP
  • ESP
  • academic language
  • CLIL
  • ecological approach
  • languaging
  • teacher education

    Adres url:
    4/12
    AUTORZY: Janina Wróblewska, Kamil Kaliszuk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pedagogiczne praktyki studenckie - mężczyzna w przedszkolu
    ŹRÓDŁO: W: Praktyki pedagogiczne ważnym ogniwem w procesie kształcenia nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, t. 2, Psychologiczne i pedagogiczne uwarunkowania skuteczności praktyk zawodowych / pod red. nauk. Macieja Krzemińskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Włocławek : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 159-182
    ISBN: 978-83-60607-47-3
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kształcenie nauczycieli
  • praktyki
  • przedszkole
  • stereotypy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher education
  • teacher training
  • kindergarten
  • stereotypes

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/12
    AUTORZY: Hadrian Lankiewicz.
    TYTUŁ: Reflection built on languaging as an alternative to feedback : developing procedural language awareness of the constructionist nature of knowledge and language among prospective L2 language teachers
    ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2014, nr 43/1, s. 67-80
    p-ISSN: 1429-2173

    UWAGI: Bibliogr. 49 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • languaging
  • refleksja
  • mikrogeneza
  • edukacja nauczyciela
  • konstrukcjonizm
  • świadomość nauczyciela

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • languaging
  • reflection
  • microgenesis
  • teacher education
  • constructionism
  • teacher awareness

    Adres url:
    6/12
    AUTORZY: Amadeusz Krause.
    TYTUŁ: Kształcenie nauczycieli (wczesnej edukacji) : praktyczne konsekwencje niejasnych rozwiązań prawnych w świetle doświadczeń członka Polskiej Komisji Akredytacyjnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Education of (early childhood education) teachers : the practical consequences of unclear legal solutions in the light of the experiences of a member of the Polish Accreditation Committee
    ŹRÓDŁO: Studia Pedagogiczne. - 2015, T. 68, s. 51-62
    p-ISSN: 0081-6795

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    UWAGI: Tyt. tomu: Dzieciństwo i wczesna edukacja: kontrowersje, problemy i poszukiwania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szkoła wyższa
  • Krajowe Ramy Kwalifikacji
  • Standardy Kształcenia Nauczycieli
  • kształcenie nauczycieli
  • jakość kształcenia
  • Polska Komisja Akredytacyjna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • schools of higher education
  • National Qualifications Framework
  • Standards of Teacher Education
  • teacher education
  • quality of education
  • Polish Accreditation Committee

    Adres url:
    7/12
    AUTORZY: Mikołaj Rychło.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The philological element in the education of a language teacher: understanding the similarity between English and Polish
    ŹRÓDŁO: W: General education and language teaching methodology : the Gdańsk School of ELT / Karolina Janczukowicz, Mikołaj Rychło (eds.)
    ADRES WYDAWNICZY: Frankfurt am Main [etc.] : Peter Lang, 2015
    SERIA: Gdańsk Studies in Language, 2196-016X, vol. 3
    OPIS FIZYCZNY: S. 43-56
    ISBN: 978-3-631-64919-0 (print)
    ISBN: 978-3-653-03987-0 (e-book)
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • borrowing
  • conscious learning
  • etymology in language education
  • lexicalization
  • loanword
  • meaningful learning
  • Polish-English cognates
  • systematic sound correspondences
  • teacher education

    8/12
    AUTORZY: Agnieszka Nowak-Łojewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Klûčevye kompetencii v processe obrazovaniâ učitelej rannego obrazovaniâ
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Key competences in the process of preparation of early education teachers
    ŹRÓDŁO: W: Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy : materialy IX Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii : Moskva, RUDN, 21-22 aprelâ 2016 g. : v dvuh častâh, č. 1 / [nauč. red. V. I. Kazarenkov, M. A. Rušina]
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 466-470
    ISBN: 978-5-209-07225-6 (č. 1)
    ISBN: 978-5-209-07224-9
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: IX Meždunarodnaâ naučno-praktičeskoj konferenciâ "Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy"
    Miejsce konferencji: Moskva
    Kraj: RU
    Od dnia: 2016.04.21
    Do dnia: 2016.04.22
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher education
  • key competences

    9/12
    AUTORZY: Anna Hau.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Motywacje wyboru specjalności nauczycielskiej przez studentów neofilologii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Motivation for choosing the teaching specialization by students of foreign language philology
    ŹRÓDŁO: W: Nauczyciele języków obcych : konteksty pracy - kształcenie - doskonalenie zawodowe / red. nauk. Ewa Andrzejewska, Magdalena Wawrzyniak-Śliwska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 121-132
    ISBN: 978-83-7865-532-9
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • motywacja
  • specjalność nauczycielska
  • filologia jęzków obcych
  • kształcenie nauczycieli
  • badania naukowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • motivation
  • teaching specialization
  • foreign language philology
  • teacher education
  • research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/12
    AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
    TYTUŁ: Walka o testo-maniakalne przetrwanie, czyli po co i czego uczą się przyszli polscy nauczyciele?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The fight for "test-maniacal" survival - how and for what the Polish pre-serviced school teachers are educated?
    ŹRÓDŁO: Rocznik Pedagogiczny. - 2017, T. 40, s. 71-87
    p-ISSN: 0137-9585

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • edukacja nauczycieli
  • kwalifikacje nauczycieli
  • PISA
  • korepetycje
  • program nauczania
  • biurokracja oświatowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher education
  • teachers' qualifications
  • PISA
  • private lessons
  • curriculum
  • language of curriculum
  • educational bureaucracy

    11/12
    AUTORZY: Bartosz Atroszko.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konstruktywizm jako źródło inspiracji dla rozwoju współczesnej edukacji nauczycieli
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Constructivism as a source of inspiration for the development of modern teacher education
    ŹRÓDŁO: W: QUAERE 2018 : recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů : 27-29 června 2018, roč. 8 = QUAERE 2018 : reviewed proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistant : June 27-29, 2018, vol. 8
    ADRES WYDAWNICZY: Hradec Králové : Magnanimitas, cop. 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 1224-1231
    ISBN: 978-80-87952-26-9
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Quaere 2018. Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistants
    Miejsce konferencji: Hradec Králové
    Kraj: CZ
    Od dnia: 2018.06.27
    Do dnia: 2018.06.29
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konstruktywizm
  • edukacja nauczycieli
  • obiektywizm

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • constructivism
  • teacher education
  • objectivism

    12/12
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał, Marcin (admin.) Zieliński.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nauczyciele nauczycielom: Centrum Tutorów, Laboratorium Inicjatyw Dydaktycznych oraz Doktoratorium Uniwersytetu Gdańskiego
    ŹRÓDŁO: W: Rozwijanie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich : wybrane praktyki / red. nauk. Iwona Maciejowska, Anna Sajdak-Burska
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2018
    SERIA: Dydaktyka Akademicka, 4
    OPIS FIZYCZNY: S. 23-34
    ISBN: 978-83-233-4434-6
    ISBN: 978-83-233-9803-5
    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teacher education
  • teaching skills
  • academic didactics
  • quality education
  • quality assurance in higher education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego