logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TEACHER S ASSESSMENT PRACTICES
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ: Uczniowskie poczucie sprawstwa a praktyki oceniania we wczesnej edukacji
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Learner feelings of agency and practices of assessment in early education
ŹRÓDŁO: Studia Pedagogiczne. - 2015, T. 68, s. 105-124
p-ISSN: 0081-6795

UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
UWAGI: Tyt. tomu: Dzieciństwo i wczesna edukacja: kontrowersje, problemy i poszukiwania
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uczniowskie poczucie sprawstwa
  • wczesna edukacja
  • ocenianie szkolne
  • nauczycielskie praktyki oceniania
  • kultura stopnia szkolnego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • students' sense of agency
  • early childhood education
  • school assessment
  • teacher's assessment practices
  • culture of the school grade

    Adres url:
    2/2
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ: Nauczycielskie praktyki oceniania poza standardami
    OZNACZENIE WYDANIA: Wyd. 2
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 386 s., il., 24 cm
    ISBN: 978-83-8095-346-8
    UWAGI: Bibliogr. s. 371-382. Indeks
    Typ publikacji: PM
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory of school assessment
  • formative and summative assessment
  • school assessment system
  • reliability and validity of assessment
  • teacher's assessment practices
  • opacity of practices

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego