logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TEACHERS EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konstruowanie wiedzy pedagogicznej studentów : bariery, pułapki, tropy
ŹRÓDŁO: W: Akademickie kształcenie pedagogów w procesie zmiany : perspektywy teoretyczne i doświadczenia absolwentów / red. nauk. Danuta Urbaniak-Zając, Jacek Piekarski
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2015
OPIS FIZYCZNY: S. [111]-125
ISBN: 978-83-7850-808-3
UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • university education
  • barriers of education
  • teachers' education
  • constructing of knowledge
  • educational knowledge

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/2
    AUTORZY: Amadeusz Krause, Bożena Muchacka, Sławomir Przybyliński.
    TYTUŁ: Kształcenie nauczycieli - analiza na podstawie eksperckich doświadczeń z ocen programowych i instytucjonalnych Polskiej Komisji Akredytacyjnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Teachers' education - the analysis based on expert's experiences connected with programme and institutional evaluations conducted by The Polish Accreditation Committee
    ŹRÓDŁO: Rocznik Pedagogiczny. - 2017, T. 40, s. 89-103
    p-ISSN: 0137-9585

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kształcenie nauczycieli
  • przygotowanie pedagogiczne
  • System Boloński

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teachers' education
  • teaching credentials/certificate
  • Bologna proces

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego