logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TEACHING
Liczba odnalezionych rekordów: 23



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/23
AUTORZY: Dorota Karwacka-Campo.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Język włoski a glottodydaktyka piosenki
ŹRÓDŁO: W: Nauczanie języków obcych w szkole wyższej / pod red. Anny Marii Harbig
ADRES WYDAWNICZY: Białystok : Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2008
OPIS FIZYCZNY: S. 183-189
ISBN: 978-83-7431-187-8
UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Italian language
  • didactics
  • teaching
  • methodology
  • songs

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/23
    AUTORZY: Dorota Karwacka-Campo.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Trudności w nauczaniu specjalistycznego języka włoskiego
    ŹRÓDŁO: W: Nowe perspektywy dydaktyki języków obcych : monografia z cyklu "Język trzeciego tysiąclecia" / pod red. Marii Jodłowiec
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Krakowskie Towarzystwo Popularyzowania Wiedzy o Komunikacji Językowej "Tertium", 2008
    SERIA: Język a Komunikacja, 20
    OPIS FIZYCZNY: S. 219-224
    ISBN: 978-83-925728-5-5
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Italian language
  • didactics
  • teaching
  • specialistic language
  • methodology

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/23
    AUTORZY: Grzegorz Bucior.
    TYTUŁ: Sposób oceny ćwiczeń z rachunkowości skomputeryzowanej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marking in computerized accounting tutorial
    ŹRÓDŁO: Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica. - 2009, 56, s. 17-21
    p-ISSN: 2081-0644
    e-ISSN: 2300-5386

    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ocena studentów
  • rachunkowość skomputeryzowana
  • nauczanie
  • rachunkowość
  • studenci
  • program nauczania

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • computerized accounting
  • students marking
  • teaching
  • accounting
  • students
  • curriculum

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/23
    AUTORZY: Magdalena Rozenberg.
    TYTUŁ: Iconic turn. Bilder als Handlungsvorlage im Fremdsprachenunterricht
    ŹRÓDŁO: Acta Philologica. - 2012, nr 42, s. [53]-60
    p-ISSN: 0065-1524

    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: GER
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • iconic turn
  • pictorial turn
  • picture
  • second language
  • teaching

    5/23
    AUTORZY: Grzegorz Bucior.
    TYTUŁ: Zakres programowy przedmiotu rachunkowość podatkowa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Range of the course programme tax accounting
    ŹRÓDŁO: Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis. Oeconomica. - 2012, 67, s. 15-26
    p-ISSN: 2081-0644
    e-ISSN: 2300-5386

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • rachunkowość podatkowa
  • nauczanie rachunkowości
  • sylabus rachunkowość podatkowa
  • programy studiów
  • program nauczania
  • dydaktyka
  • rachunkowość
  • podatki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tax accounting
  • teaching of accounting
  • tax accounting syllabus
  • higher education curriculum
  • curriculum
  • teaching
  • accounting
  • taxes

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/23
    AUTORZY: Sebastian Susmarski.
    TYTUŁ: Controlling działalności dydaktycznej oraz naukowo-badawczej jako instrument racjonalizacji gospodarki finansowej szpitali klinicznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Controlling in teching and research activity as a tool for rationalization of financial management of clinical hospitals
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2013, R. 11, nr 2, cz. 3, s. 397-407
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • szpital kliniczny
  • controlling
  • działalność dydaktyczna
  • działalność naukowo-badawcza

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • clinical hospital
  • controlling
  • teaching
  • research activity

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/23
    AUTORZY: Tadeusz Palmowski, Tomasz Michalski.
    TYTUŁ: Elementy problematyki morskiej w dydaktyce Gospodarki Przestrzennej w Uniwersytecie Gdańskim
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Maritime elements in teaching Spatial Economy at the University of Gdańsk
    ŹRÓDŁO: Biuletyn Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN. - 2013, z. 251, s. 191-197
    p-ISSN: 0079-3493

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Maritime Economy
  • Spatial Economy
  • teaching

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/23
    AUTORZY: Adam Jagiełło-Rusiłowski, Hanna Solarczyk-Szwec.
    TYTUŁ: Kwerenda badań nad kompetencjami społecznymi w kontekście edukacji akademickiej w Polsce i na świecie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Literature review of key research on social competency in Polish and worldwide higher education
    ŹRÓDŁO: Przegląd Badań Edukacyjnych. - 2013, nr 2 (17), s. 27-[51]
    p-ISSN: 1895-4308

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social competency
  • teaching
  • vaidating social competency

    Adres url:
    DOI:
    9/23
    AUTORZY: Zofia Pomirska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Stan przygotowania studentów edukacji wczesnoszkolnej do kształcenia świadomości językowej uczniów klas I-III
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The state of preparedness of students of early school education for shaping the language awareness in pupils of classes 1-3
    ŹRÓDŁO: W: Świadomość językowa / pod red. Jolanty Nocoń i Anny Tabisz
    ADRES WYDAWNICZY: Opole : Uniwersytet Opolski, 2014
    SERIA: Język a Edukacja, 2299-5528, 3
    OPIS FIZYCZNY: S. 227-239
    ISBN: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • early school education
  • language
  • teaching

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/23
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Jak "rozegrać" zajęcia, czyli o roli gamifikacji w dydaktyce akademickiej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: How to "play" classes - about the role of gamification in academic education
    ŹRÓDŁO: W: Wyzwania współczesnej pedagogiki / red. nauk. Daria Becker-Pestka, Elżbieta Kowalik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 245-256
    ISBN: 978-83-61712-55-8
    ISBN: 978-83-7556-808-0
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gamification
  • academic education methodology
  • teaching

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/23
    AUTORZY: Bartosz Atroszko, Sylwia Malinowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Krótka charakterystyka modelu kształcenia dominującego w polskim szkolnictwie
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The brief characteristics of the teaching-learning model which prevails in the Polish schools
    ŹRÓDŁO: W: MMK 2015 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky = MMK 2015 International Masaryk Conference for Ph.D. students and young researchers, December 14-18, 2015, Hradec Králové, the Czech Republic : proceedings of the International Scientific Conference, vol. 6
    ADRES WYDAWNICZY: Hradec Králové : Magnanimitas, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 1489-1498
    ISBN: 978-80-87952-12-2
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: MMK 2015 International Masaryk Conference for Ph.D. students and young researchers
    Miejsce konferencji: Hradec Králové
    Kraj: CZ
    Od dnia: 2015.12.14
    Do dnia: 2015.12.18
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kształcenie
  • nauczanie
  • model kształcenia
  • polskie szkolnictwo

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • education
  • teaching
  • model of educational
  • education in Poland

    Adres url:
    12/23
    AUTORZY: D. Klûs-Stan`ska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Obrazovanie v vysšej škole - "beloe" pâtno na karte didaktiki
    ŹRÓDŁO: W: Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy : materialy VIII Meždunarodnoj naučno-praktičeskoj konferencii, Moskva, RUDN, 15-17 aprelâ 2015 g. : v dvuh častâh, č. 1 / [nauč. red. V. I. Kazarenkov]
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : Rossijskij universitet družby narodov, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 364-370
    ISBN: 978-5-209-06453-4 (č. 1)
    ISBN: 978-5-209-06452-7
    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: VIII Meždunarodnaâ naučno-praktičeskoj konferenciâ "Vysšaâ škola: opyt, problemy, perspektivy"
    Miejsce konferencji: Moskva
    Kraj: RU
    Od dnia: 2015.04.15
    Do dnia: 2015.04.17
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • didactics
  • teaching
  • pedagogies
  • constructivism
  • transmission of knowledge

    13/23
    AUTORZY: Paweł Wiśniewski.
    TYTUŁ: Perspektywy wykorzystania Kanału Bydgoskiego i Noteci dla celów dydaktycznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Prospects for the use of the Bydgoszcz Canal and Noteć River for teaching purposes
    ŹRÓDŁO: Geography and Tourism. - 2015, Vol. 3, no. 1, s. 21-25
    p-ISSN: 2353-4524
    e-ISSN: 2449-9706

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Kanał Bydgoski
  • Noteć
  • dydaktyka
  • edukacja ekologiczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Bydgoszcz Canal
  • Noteć River
  • teaching
  • ecological education

    Adres url:
    DOI:
    14/23
    AUTORZY: Katarzyna Wojan.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Język fiński w Uniwersytecie Gdańskim
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Finnish language at the University of Gdańsk
    ŹRÓDŁO: W: Język, kultura i społeczeństwo Finlandii / pod red. nauk. Katarzyny Wojan
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    SERIA: Nowe Wyzwania, Nowe Horyzonty. Czterdzieści Lat Skandynawistyki Gdańskiej, t. 3
    OPIS FIZYCZNY: S. 17-24
    ISBN: 978-83-7865-473-5
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • język fiński
  • nauczanie
  • Uniwersytet Gdański
  • historia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Finnish
  • teaching
  • University of Gdańsk
  • history

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/23
    AUTORZY: Magdalena Bielenia-Grajewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ludyczny wymiar szkół wyższych. Współczesna akademia widziana z perspektywy gier
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The ludic dimension of high schools. Modern academia from the game perspective
    ŹRÓDŁO: W: Aktualne problemy pedagogiczne : konteksty i wyzwania / red. nauk. Daria Becker-Pestka, Elżbieta Kowalik
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Warszawa : Wyższa Szkoła Bankowa : CeDeWu, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 73-83
    ISBN: 978-83-61712-47-2
    ISBN: 978-83-7556-893-6
    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gra
  • akademia
  • nauczanie
  • technologia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • game
  • academia
  • teaching
  • technology

    16/23
    AUTORZY: Piotr Kowzan, Małgorzata Zielińska.
    TYTUŁ: Pochłaniacze czasu - doktorzy na uczelniach w Polsce wobec organizacji czasu ich pracy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Time absorbers: PhD holders at universities in Poland and the organisation of their working time
    ŹRÓDŁO: Nauka i Szkolnictwo Wyższe. - 2016, nr 2 (48), s. 41-62
    p-ISSN: 1231-0298

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • czas pracy
  • praca akademicka
  • dydaktyka
  • badania
  • doktorzy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • working time
  • academic work
  • teaching
  • research
  • PhDs

    Adres url:
    DOI:
    17/23
    AUTORZY: Krystyna Wojewódzka-Król.
    TYTUŁ: Sopocka szkoła ekonomiki transportu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Sopot school of transport economics
    ŹRÓDŁO: Problemy Transportu i Logistyki. - 2016, nr 34, s. 49-56
    p-ISSN: 1644-275X

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ekonomika transportu
  • badania
  • kształcenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • transport economics
  • research
  • teaching

    Adres url:
    DOI:
    18/23
    AUTORZY: Silvana Munzi, Cristina Cruz, Marc-André Selosse, Rusty Rodriguez.
    TYTUŁ: Symbiotic lifestyle - 8th International Symbiosis Society (ISS) congress, Lisbon (Portugal), 12-18 July 2015
    ŹRÓDŁO: Symbiosis. - 2016, Vol. 68, iss. 1, s. 1-3
    p-ISSN: 0334-5114
    e-ISSN: 1878-7665

    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Typ publikacji: ZOS
    Język publikacji: ENG
    Wskaźnik Impact Factor ISI: 1.300
    5-letni Impact Factor ISI: 1.492
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teaching
  • outreach
  • symbiosis

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science
  • Scopus

    Adres url:
    DOI:
    19/23
    AUTORZY: Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Teaching and learning context in augmented reality environment
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2016, T. 13, s. 23-31
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 32 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teaching
  • learning
  • augmented reality
  • technology

    Adres url:
    20/23
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Do tablets mean educational change? The materiality, hybridity and performativeness of teaching and learning practices in tablet-mediated classroom
    ŹRÓDŁO: International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies. - 2017, Vol. 4, no. 2, s. 15-26
    p-ISSN: 2392-0092

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tablets
  • iPads
  • teaching
  • didactical design
  • SAMR model
  • change

    Adres url:
    DOI:
    21/23
    AUTORZY: Ewa Spigarska, Ewa Majerowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Economic and social factors of studying finance and accounting: the case of master degree students at the University of Gdansk
    ŹRÓDŁO: W: Edulearn 17 : 9th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain, 3-5 July, 2017 : conference proceedings / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres
    ADRES WYDAWNICZY: Barcelona : IATED, 2017
    SERIA: EDULEARN Proceedings, 2340-1117
    OPIS FIZYCZNY: S. 553-559
    ISBN: 978-84-697-3777-4
    UWAGI: Płyta CD
    Tytuł-nazwa konferencji: 9th International Conference on Education and New Learning Technologies
    Miejsce konferencji: Barcelona
    Kraj: ES
    Od dnia: 2017.07.03
    Do dnia: 2017.07.05
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social factors
  • economic factors
  • logit model
  • finance and accounting
  • innovation
  • technology
  • research projects
  • students
  • teaching

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    DOI:
    22/23
    AUTORZY: Katarzyna Wojan.
    TYTUŁ: Ponad 30 lat tradycji nauczania języka fińskiego na Uniwersytecie Gdańskim
    ŹRÓDŁO: Gazeta Uniwersytecka Społeczności Akademickiej Uniwersytetu Gdańskiego. - 2017, nr spec., s. 6-7
    p-ISSN: 1689-4723

    Typ publikacji: VAR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Finnish for foreigner
  • teaching
  • University of Gdansk
  • history
  • Katarzyna Wojan
  • Hieronim Chojnacki
  • Zenon Ciesielski
  • Heljä Nurmela
  • Leena Laajo-Szańkowska
  • Marcelina Grabska

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    23/23
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz, Hussein Bougsiaa.
    TYTUŁ: Is technology a magic wand? When tablets' affordances meet teaching practices: insights on didactic design
    ŹRÓDŁO: The New Educational Review. - 2018, Vol. 51, no. 1, s. 78-90
    p-ISSN: 1732-6729

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 15.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • mobile technology
  • teaching
  • didactic design
  • SAMR model
  • transformation

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego