logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TEACHING LITERATURE
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Dariusz Szczukowski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konsekwencje neopragmatyzmu Richarda Rorty'ego dla edukacji polonistycznej
ŹRÓDŁO: W: Doświadczenie lektury : między krytyką literacką a dydaktyką literatury / red. Krzysztof Biedrzycki i Anna Janus-Sitarz
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, cop. 2012
SERIA: Edukacja Nauczycielska Polonisty, t. [15]
OPIS FIZYCZNY: S. [199]-208
ISBN: 978-83-242-1770-0
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • neopragmatism
  • education
  • teaching literature

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/2
    AUTORZY: Grażyna B. Tomaszewska, Dariusz Szczukowski.
    TYTUŁ: Sztuka interpretacji a lekcje polskiego
    ŹRÓDŁO: Polonistyka. - 2013, R. 66, nr 11, s. 4-8
    p-ISSN: 0551-3707

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interpretation
  • teaching literature

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego