logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TEACHING STRATEGIES OF SCHOOL ASSESSMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strategia przejścia czy przetrwania, czyli dokąd zmierza ocenianie szkolne?
ŹRÓDŁO: W: Dokąd zmierza polska szkoła? / pod red. Doroty Klus-Stańskiej
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak Teresa i Józef Śniecińscy, cop. 2008
OPIS FIZYCZNY: S. [210]-250
ISBN: 978-83-89501-95-0
UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory and practice of classroom assessment
  • teaching strategies of school assessment
  • school assessment towards standards of requirements

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego