logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TERRITORIAL MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Marta Sidorkiewicz.
TYTUŁ: Event jako narzędzie marketingu terytorialnego na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Event as a tool of territorial marketing on the example of activities carried out by the Gdansk Convention Bureau
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula. - 2015, 40, s. 59-70
p-ISSN: 2353-2688

UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 8.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • eventy
  • convention bureau

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • events
  • convention bureau

    Adres url:
    2/4
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nowe media w marketingu terytorialnym na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: New media in territorial marketing (activity of Gdansk Convention Bureau example)
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 315-[329]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • nowe media
  • przemysł spotkań
  • convention bureau

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • new media
  • meeting industry
  • convention bureau

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/4
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The function of visual communication in the promotion of a city (as exemplified by the case of Gdańsk)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Znaczenie komunikacji wizualnej w promocji miasta na przykładzie Gdańska
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 331-[352]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • promocja miasta
  • komunikacja wizualna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • promotion of the city
  • visual communication
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/4
    AUTORZY: Urszula Kęprowska.
    TYTUŁ: Marketing wydarzeń jako instrument działań promocyjnych gdańskiego samorządu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Event marketing as an instrument of promotional activities of Gdansk self-government unit
    ŹRÓDŁO: Nowoczesne Systemy Zarządzania. - 2017, 12, 1, s. 155-168
    p-ISSN: 1896-9380

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing wydarzeń
  • promocja miasta
  • wydarzenia
  • marketing terytorialny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • events marketing
  • city promotion
  • events
  • territorial marketing

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego