logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: THEORY AND PRACTICE OF CLASSROOM ASSESSMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strategia przejścia czy przetrwania, czyli dokąd zmierza ocenianie szkolne?
ŹRÓDŁO: W: Dokąd zmierza polska szkoła? / pod red. Doroty Klus-Stańskiej
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Akademickie Żak Teresa i Józef Śniecińscy, cop. 2008
OPIS FIZYCZNY: S. [210]-250
ISBN: 978-83-89501-95-0
UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory and practice of classroom assessment
  • teaching strategies of school assessment
  • school assessment towards standards of requirements

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Grażyna Szyling.
    TYTUŁ: Teoria i praktyka oceniania szkolnego : w poszukiwaniu pedagogicznych przesłanek hybrydyczności oceny szkolnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Theory and practice of classroom assessment : in search for premises of hybrydity of school grade
    ŹRÓDŁO: Ruch Pedagogiczny. - 2014, R. 85, nr 2, s. 67-[82]
    p-ISSN: 0483-4992

    UWAGI: Bibliogr. 54 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • teoria i praktyka oceniania szkolnego
  • teoria-aktora sieci
  • heterogeniczność i hybrydyczność oceniania szkolnego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory and practice of classroom assessment
  • Actor-Network Theory
  • heterogeneity and hybridity of classroom assessment

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/3
    AUTORZY: Gražina Šiling.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Škol'naâ ocenka učenikov : neobhodimost' razdeleniâ ili šans na sinergiû?
    ŹRÓDŁO: W: Psihologiâ i pedagogika XXI veka : teoriâ, praktika i perspektivy / pod obŝ. red. N. B. Karabuŝenko, N. L. Sungurovoj
    ADRES WYDAWNICZY: Moskva : RUDN, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 444-458
    ISBN: 978-5-209-06671-2
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: RUS
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory and practice of classroom assessment
  • systems function and individual function of assessment
  • complementarity of formative and summative assessment
  • classroometric

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego